0

Sabret Gönül


Sevgili günlük,
Karli, güzel bir günü geride biraktim.
1 saat duraksiz yürüdük esimle. Sonra biraz alisveris..
Azönce eve geldim yorulmusum sanki, oturdugum yerde kalakaldim öylece.
Esimi Videotek'e film almaya gitti, bu gece film bakmak geldi icimizden.
Evde film izlemek sinemadan daha rahat geliyo bana.
Yanima aliyorum ivir zivir yiyecekleri, istedigim gibi (yatarak,uzanarak) filmime bakiyorum.
Sinemada izlemenin keyfi ayri ama evde bir baska benim icin!

Ahh günlük ahhh, bir gardobuma kavusamadim ona sasiyorum, kiyafetler bir süre daha ortalikta sürünmek istiyolar sanirim, yahut gardroplar bizim evi istemiyolar hehe.
Gardop olayini bilmeyenler surayi tiklayip bastan okuyabilirler...

Gecen ki olaylardan sonra yeni gardobumu eve yollayacaklardi baska renkli ama gene odama uyan bir tane.
Bu hafta cok seviniyodum sonunda yatak odam daginikliktan kurtulacak diye amaa gardobumu kurduk sadece bir kapagi kaldi en sona takmaya kapaklar ikiside ayni cikti, yani ikiside sol kapak dolayisiyla sag tarafa uymuyodu teki.
Yani simdide sag kapagi getirmelerini bekliycez bir iki hafta.
Bende gülsem mi ne yapsam sasirdim, cünkü bu defada terslik olacagi aklima hic gelmemisti.
Ama beklemeye alistim iki haftada gecer elbet degil mi!

Simdi bu güzel günümün ardindan bu konuyu direk kapatmak istiyorum...
Esim gelene dek bende birazcik blogcu arkadaslarimin bloglarini gezeyim..
Sizleri cok seviyoruz!
Bebisinde cok selami varmis öyle dedi :)
Sevgiler....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top