0

Dogum Günlerim

Bugün benim dogum günüm diyemiyorum cünkü ben dogum günümü bir hafta icine sigdiriyorum :)
Annemde nüfusa yazdirmis yaklasik olarak bir tarih, yani Yeniyila 10-15 gün kalaymis dogum günüm büyük ihtimal. Böyleside güzel aslinda hemen gecmemis oluyo :)
Gerci ben dogumgünü kutlamam öyle egleneyim..vs gibi.
Sadece dogumgününde hatirlanmak, bir msj da olsa almak cok güzel oluyo tabiki!

Dogumgünümü ilk kutlayan esimdi,ikinci annemdi,ücüncü görümcem,dördüncü babam :) Ilk dördü yazayim dedim :)

Bugün benim icin önemli olan bebisi görecegimdi, doktora gittik belki cinsiyeti belli olacakti ama bebis bacaklarini öyle cesitli hallere sokmuski gözükmedi birsey hehe:)
Bu cinsiyet konusu böylelikle 25 gün sonraya kaldi simdilik. Maasallah büyümüste bebisim :)
Annesi nedense kilo almamis hic.
En son doktorda tartildigimda 47,1 idim.
Bu defa (bir ay sonra) 47,5 cikti ve ben 4,5 aylik hamileyim yani.
Hamilelikten önce 49 kiloydum o kiloma bile ulasamadim.

Saglikli olayimda önemli degil diyorum ama bebegim icin endiseleniyorumda.
Doktor normal görüyo bu beni teselli ediyo simdilik.

Bugün Centilmenim yeni bir is yerine basvurmaya gitti sonuc belli degil, ise alinmazsa bile IS SeRViS (AMS) yeri var burda orasi ona kurs vermis oraya gidecek.
Yani bu haberde güzel haberdi bugün aldigim.

Dogumgünüm diye birsey yapmadim özel...
Düsünmek istedim bir süre...
Ne cabuk gecti bir sene diye!
Ayrica bebegimde bana Allah'imdan cok güzel bir hediyeydi bu sene.
Cok sükürler olsun!
23 yasim önceki yasima göre iyi gecti gercekten.
Bakalim 24 nasil gecicek?
Allah'im hayirli seyler nasip etsin!
Öncelikle saglikli bebegimi, aile yasantimizin hep güzel devam etmesini, evimizdeki huzuru, yeni güzellikleri diliyorum.
Herkese kocaman sevgiler benden ve bebisten...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top