0

Kiz Cocuk Ismi?


Aldim önüme klavyemi yine basladim yazmaya, birazcik beni ziyaret eden blogcu arkadaslari dolastim önce..
Sonra dedim merak edenler icin kendimden birseylerde yazayim diye...

Öncelikle birkac gün önceye döneyim; doktora gittik gecen gün basini ölctü ultrasondan, öyle genel bakti.
Tabi bizim ufaklik bu esnada ayaklarini oynatiyordu herzamanki gibi
Ne zaman doktorda olsak hareketli oluyor.
Hersey normalmis cok sükür.
Ben her gidisimde tartiliyorum bu defakindede 56.2 idi kilom. Hamilelik öncesi 49'dum, hamileligin baslarinda mide bulantilarindan falan 46 ya düstüm derken simdi 56...
Beni görenler ayni duruyosun bir göbegin cikmis diyo. Doktorda dogumdan sonra gene eski halime kolaylikla gelebilecegimi söyledi, ayrica bebekte öyle etli butlu iri bir bebek olmaz dedi.
Saglikli dogsunda yavrum ben ona güzel mamalar yaparim sonradan tombis tombis olur .
Ben hep hafiften dolgun bebeklere bayilirimda...

Simdi egerki erken gelmek istemezse yavrumuz dogum icin hastaneye gidecegim tarih 25 Mayis!
Bebek icin son hazirliklari yapiyoruz..
Isim konusuna gelince %80 kiz demisti doktorlar ve ben kiz isminde kararsizim.
Egerki erkek olursa SEMiR ((Ar.) Er.1.Arkadaş. 2.Nitelikli
) ismine karar verdik.
Kiz isminide babasi Talia Sena olsun diyo.

TALİA: (Ar.) Ka .1.Tulu eden, öncü.2. Talih, şans, kısmet.

SENA: (Ar.) 1.Övgü ile ilgili.2. Şimşek parıltısı.

Hamileligim bana cabuk gecti geldi, doktora öyle dedim onada öyle gelmis. "Bazi hastalari haftada bir görüyorum saniyorum,uzun geliyo hamilelikleri ama seninki cok cabuk gecti" dedi.
Allah'a sükür baslangicta kanama, bayagi mide bulantilari oldu ama sonrasinda cok rahattim.
Simdilerde sadece cabuk yoruluyorum, düzgün yatmazsam belim agriyo bazen.
Birde nadiren midemde yanma oluyo.
Hamileligim boyunca o kadar cok meyve yedimki en cok cilek, elma, armut, kiwi ve portakal yedim sanirim.
Meyve ve sebze canim cekti hep...

Allah isteyen herkese bu mucizeyi yasatsin!

Allah tüm anne adaylarina kolay dogumlar ve saglikli bebekler nasip etsin!

Sevgiyle kalin hep blogcu dostlar!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top