0

Bayram ve Yeniyil Duasi


Merhabalar...
Bir Bayram daha geldi, bu bayramin güzel bir yani Yeniyila denk gelmesi. Yeniyilla birlikte bayramida güzel gecirirsek eminimki bu motivasyonla iyi bir yila baslangic yapmis olacagiz.
Tüm bloguma ugrayip güzel dileklerde bulunan blogcu yürekdaslara tesekkürler ediyorum, elimden geldigince hepsini ziyaret edecegim insallah.

Herkesin bayramini en icten dileklerimle kutluyorum. Ayrica yeni yilda tüm dileklerinizin gerceklesmesini temenni ediyorum. Icimden suan gelen dualarim ise sunlar bunu sizlerle paylasiyorum;
Allah'im,
Sen tüm anne olmak isteyenlere bu yüce duyguyu nasip et!
Hamile olupta zorluk cekenlere kolayliklar ver, dogumlarini kolaylastir!
Her türlü belasi olanlara devalar ver!
Yokluk cekenlere bereket ver!
Okuyan kardeslerime ve tüm okuyanlara zihin acikligi ver!
Zulüm icinde olanlari sen kurtar!
Evlatlarimizi bizlere hayirli kil!
Zorda olanlarin cagrisina sen kulak ver!
Kendini sasirmis, ne yaptigini bilmeyen ve bir el uzanmasini bekleyenlere sen bir kapi ac!
Bizlere tasiyamayacagimiz yük verme!
Insanlar birbiriyle hep kardesce, baris icinde olsun!
Kan dökülmesin, cocuklar aglamasin, anneler ezilmesin!
Sen tüm bu dualarimi kabul et ve tüm sana icten dua edenlerin dualarini kabul et Allah'im!
AMIN

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top