0

Kizimi izlemek isteyenlere :)

Melegimle gecen gün oynuyorduk ve birden güldü bana, sonra bende onun gülüs sekline güldüm, sonra o bana gene güldü ben güldüm diye, derken öyle o bana ben ona bizi gülme krizi tuttu ki sormayin. O manzarayi birinin kameraya almasi lazimdi ama kimse yoktu evde:)

Dilanur bazen reklam arasi müzik cikinca sallanmaya basliyor, ben ögretmedim ama oynak bir kiz mi olacak ne diyorum!:)Özellikle bazi müziklerde mesela Gülben Ergen' lay lalay lalay deyince cok heyecanlaniyo ve sallaniyo:)
Hee aklima gelmisken kizimin gecenki videosunu izleyenlere duyrulur bir baskasini ekliycem.
Buyruuun izleyin (YouTube'de)

Prensesime yürütec aldik, aslinda yürütec yürümeyi daha geciktirirmis diye doktorlar önermiyolar pek ama arada 10-15 dak. birakiyorum. Hem kizim yürütece bir oturuyor ben itmedigim sürece hic kimildamiyor cok tembel :) Ben itersem hosuna gidiyor.
Bu siralar Photoshop ögrenmek istiyorum. Insallah gecici bir heves degildir. Tasarim üzerine ,grafik üzerine hersey ilgimi cekiyor. Neler aklimdan geciyor birde uygulamaya koyabilsem..
Birgün kendi cizgi filmimi bana benzeyen bir cizgi karakteri yapmak isterdim dogrusu:)
Bu siralar kisisel gelisim kitaplari okuyorum. Sinirsiz Güc ve Negatif Limanlardan Pozitif Sulara adli iki kitabi okudum henüz ve bende asiri bir degisiklik oldu diyemem. Belkide ben oradakileri uygulamadigimdandir. Sizlerin kitap önerileri var mi? Benim birazcik silkelenip hayallerim icin adim atma zamanim geldide geciyor bile. Birinin beni uyandirmasi ve arkamdan ileri itmesi lazim:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top