0

Dogumgünü Özeti

Dogum günüde geldi gecti...
Hayat zaten göz acip kapayincaya kadar bosuna denmiyor!

Birkac tatsiz $eyler oldu...
Benim davet ettigim birileri diger davet ettigim baskalariyla konusmadigindan gelmedi. Insan arada kaliyor bu durumlarda. Ikisiylede iyi anlasiyorsun diyelim ama onlar aralarinda problemliyse ne yapmali sizce?!
Tabiki bu durum mutlu olmami engellemedi, gelenler sagolsun dedim.
Bir dahaki dogumgününü görürsek insallah biraz daha düsünecegim davet edecegim kisileri!..

Kizim kendi halindeydi etrafa bakinip durdu..Aslinda video eklemek isterdim ama sadece Dilanur'u ayirmam ve eklemem gerek..Bunuda yapamiycam maalesef.

Dogumgünü icin ev balon ve degisik süslerle süslendi Kara Prensim tarafindan...
Ben o gün gelecek cocuklar icin ufak sürpriz olsun diye minik paketler hazirladim iclerine seker, cikolata, sakizlar..vs koyup seritle bagladim ve ucuna büyük balon bagladim isim yazdim.
Kizim icin hazirladigim Slayt vardi onu izlettim gelenlere..Aslinda videolarini birlestirmekti istegim beceremedim:(

Dogumgünü öncesi cok gezindim bloglarda falan menü aradim. Neler sevilir diye düsündüm falan!
Menüye gecelim:



Dilanur'un ilk yas günü icin ilk kez seker hamurlu pasta yapmayi denedim yarim günümü bu aldi zaten.
Sigara Böregi
Sosisli Milföyler
Elmali Kurabiye
Tuzlu Pastane Pastasi
Makarna Salatasi
Hindistan Cevizli Toplar
3 renkli Patates Salatasi
Zeytinyagli Yaprak Sarma
Mercimek Köftesi

Bunlarin tariflerini cesitli bloglardan aldim. Egerki isteyen olursa tarif yazarim, hepsi cok güzel oldu.
Dogumgününü ayrintili yazdimki belki benim gibi fikir arayan olursa kolayca bulsun buradan diye:)


Aklima gelmisken yegenlerim Aylin ve Elif’e cok tesekkür ediyorum yaptiklari dans show icin. Sirf dogumgünü icin bir müzige hareket uydurmuslar ve o gün gösterilerini bizlere sundularJ

Bu arada biz hala bulu$mayi gercekle$tiremedik Viyanalilar olarak cünkü havalar bir aciyor bir bozuyor. Bu aralar sonbahar gibi ayni..
Bloguma ugrayan tüm kardeslerime, agabeylerime, teyzelerime, ablalarima cok tesekkür ediyorum.. Sevgiler..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top