0

Iyiki dogdun KIZIM


D ünyaya 28 Mayis 2006'da bir melek indi.
i ki kisi sabirsizlikla onu beklemisti,biri babasi biri annesiydi.
L aflar bile o ani anlatmaya yetersizdi!
A llah'im bize onu hediye gönderdi.
N e de cabuk gecti günler, kizim 1 yasina girdi.
U facik kendi ama yuvamiza kocaman mutluluklar getirdi.
R engarenk bir dogumgünü iste sonunda geldi!


Sen olmasaydin eger;

Topuksuz ayakkabılarla da sık olunabileceğini bilmeyecektim.

Hamileliğim esnasında 60'li kilolara kadar çıkıp kendi çapımda ilk defa bir alanda rekorumu kıramayacaktım.

Birinin cani yandiginda ötekinin bu aciyi hissedebilmesinin sadece ikiz kardeslerde oldugunu sanacaktim.

Sabahin köründe gözü kapali mutfaga kadar gidip, biberonu doldurup yine gözü kapali dönme yetenegini kazanamayacaktim.

Üzümün,zeytinin çekirdeklerini tek tek çikarmak için insanüstü bir ugrasa asla girmeyecektim.

Bir insanin gaz çikarmasi beni bu kadar mutlu edemeyecekti.

Babanla belki daha az kavga edecek ama sevginin evlat denilen baska bir boyutuna giremeyecektik

Sevginin böylesine karsiliksiz olanini hiç tadamayacaktim.

Annemi bu kadar çok sevdigimi anlamayacaktim.

Ailesinden zorla ayirdilar diye konu gecen bir çizgi filminde bögürerek aglamayacaktim.

Geceleri kesintisiz uyuyacak, hafta sonunda sabahlari istedigim saatte kalkacaktim ama uyandigimda kulaklarim o tatli sesi duyamayacak ve sabahin köründe bu denli gülebilecegimi bilemeyecektim.

Çantamda sürekli bisküvi, mendil, bir adet oyuncak, düser bir yerin kanar diye süslü bir yara bandi tasimayacaktim.

Aciyi geçiren öpücügün gücüne inanmayacaktim.

38,5 derece ates beni de yakip kavurmayacakti.

Sen bir lokma daha fazla yiyesin diye kalabaligin ortasinda kafamda peçete dansi yapmayacaktim.

Sen olmasaydin eger ben asla "anne" olmayacaktim.

Bir çocuk dogdugu anda, bir anne dogarmis... Bu lafin dogruluguna inanmayacaktim!

Bana cok inatci derlerdi, senin inadini görünce kendimin gayet normal oldugunu ögrenemeyecektim :)

Köpeklere ''havhav'', ku$lara ''cikcik'' ...vs kisaltma isimler takmayacaktim.

Bir lafi ögretebilmek icin defalarca tekrar etmeyecektim..

Bebeklerin gercekten özel bir kokusu oldugunu bu kokuyu koklamaya doyulmadigini bilmeyecektim.

Evde parmak uclarinda dolasmayacak, yataga yatarken babanla kim daha sessiz yatabiliyor yari$i yapmayacaktik.

Evi bu kadar cok süpürmeyecek,toz almayacaktim ve titizligin nasil birsey oldugunu ögrenemeyecektim.

Fotograf cekmenin ,helede güzel bir pozunu yakalayinca bu kadar mutlu edecegini bilmeyecektim.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top