0

ShaKe iT uP DiLaNuR


Ponponum heryeri tutunarak evi dolasiyor. En sevdigi yer ise bilgisayarin ve televizyonun etrafi. Ne görürse asagiya cekiyor, bende arkasindan topluyorum. Ben toplayinca o geri gidip gene cekiyor...Bazen inanamiyorum ''bu kadar inatci nasil olabilir minnacik kiz'' diye. Bende inatciyim biraz ama bu kadarda degilim:)
Kizimin 5. ve 6. disi epeydir siskindi ve 5. si hemen cikmisti. Bu 6. dis varya sistikce sisiyor ve bir türlü cikmak bilmiyor. Kizima neler veriyorum agzinaki belki orasini patlatir diye, biber, salatalik, elma..vs. isirabilecegi bircok sey. 3 gecedir feci sekilde artik cok rahatsiz oldugu belli bu disten. Durmadan aglayarak uyaniyor. En sevdigi sey olan emzigini bile istemiyor bazen. Sabahlari heyecanla bakiyorum disi patlamismi diye...Ne inatci dismis yahuu hehe:)
Prensesim yemek konusunda pek problemli degil cok sükür! Babasina cekmis galiba, yemek secmemesi. Gerci daha bebek, insallah büyüyüncede ne hazirlarsam onu yer:)

Gül yanaklimin videosunu cektim gecenlerde dayisinin yogun istegi üzerine,sizlerlede paylasmak istiyorum:

SHaKe iT uP DiLaNuR

Kizimin dogumgünü yaklasiyor..Sizce dogumgünü menüsünde neler olmali? Bana fikirlerinizi yazarsaniz sevinirim, özellikle anneler!!!

Ben dogumgününe kadar kizima albüm hazirlayacagim.Bu zamana kadar resimlerinden toparlayip, kenarlarina notlar yazacagim. Albüm sayfalarina süsler, kurdeleler yapistiracagim. Süslü - püslü birsey olmali! Ileride kizima hediye ederim bu albümü.
Ayrica videolarini birlestirmek fon müzigi koymak istiyorum, henüz bir programa sahip degilim bunun icin ama. Photoshop'ta yapiliyor muydu bu tip seyler? Bende var yalniz co kiyi anlamiyorum daha. Program konusundada fikir verirseniz coook sevinirim.

Internetten tanistigimiz annelerle bulusmayi planliyoruz! Tabiki hepsi Viyanali ( Avusturyali). Cogunun bebegi var ve ayni yaslardayiz bu da güzel:)
Kizim sayesinde bircok kisiyle tanismis olacagim, belkide yeni arkadasliklar kurulacak! Simdilik 11 kisi olduk. Hava sartlari birazcik yagmurlu bu aralar ve bulusma icin iyi bir zamani bekliyoruz, piknik seklinde bulusma yapacagimiz icin..

Sizlerden bazilariylada tanismayi öyle cok isterdimki!...

Bizi seven, ziyaret eden herkese sevgiler yolluyoruz.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top