2

Duvarda Acan Cicekler

Benim ne zaman ne yapacagim bazen belli olmayabiliyor!
Cünkü planliyorum ve yapmadigim oluyor, planli yasamayi beceremiyorum hic! Ögretin bana ne olur!

Yagli boya almistim ve duruyorlardi ve dün dedim icimden yapacaksan yap artik birsey sunlardan..Kendimi mecbur hissettirdim, bu bir proje olsun ve bugün yetistirmen gerekli dedim:)

Ve bir internet sitesinde gördügüm sekli cok begendigimden bende duvarimin bir kenarina bunu yapmaya karar verdim. Yalniz bu internet sayfasindaki boyama degil, yapistirmali yahut duvar kagidi gibi birsey ve bayagi pahali geldi bana, sitedeki fiyata göre düsünürsek benim yaptigim 35 euro civari eder yani. Bense minnacik bir boyayla tamamladim, hem zevk ,hem deneyim, hemde güzel durdu, tutari ise belki 3-4 euroya ancak geldi, farka bakin!

Evimde birseyleri degistirmek,renk katmak, dekore etmek cok hosuma gidiyor.
Sade seyleri sevmiyorum ben, benim eski evimin duvarlari tamamen yildizlarla kapliydi ben tek tek boyamistim onlari hehe:D
Evden cikarken ev sahibi esime sormus ilk defa eve girdiginden '' Bu yildizlari siz mi yaptiniz '' diye, belki biraz cocuksu buldu ama biz zaten büyümedikki bunu herkes görüyo:D

2 comments

30/10/08

bunu ise çoook beğendim, süper

1/3/09

çok güzel olmuşlar, koçtaşta şablonlar 35-40 tl civarı , süper bir fikir olmuş, şablonla bitti gitti valla...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top