0

Beyaz Fiyonklu Ayakkabi


Ikinci sinifa gidiyordum...
Okulda ögretmen haftada bir tahtaya kaldirip tirnaklari ve üst-bas temizligini ve ayakkabilari kontrol ederdi.
Benim ayakkabilarim eskiymis demekki ögretmen ''annene söyle yeni ayakkabi alsin''dedi.
Bende aileme bildirdim. Tabiki hemen ilk dememde alinmadi, birkac hafta sonra ancak. Sartlar öyle uygundu demekki!
Derken annemle cok güzel bembeyaz bir ayakkabi aldik,önünde de büyükce bir fiyonk vardi, cok sirindiler yani.
Hem sevincle hemde havayla geziniyordum artik okulda:)
Ögretmende yeni ayakkabilarimi farketti ve beni tahtaya kalkmam icin cagirdi, ayakkabilarimi herkes görsün diye.
Bende bir sevincle firladim derken 3 adim attim ve tek fiyonk düstü, ben tabii utandim. Ögretmende ''nazar degdi galiba '' dedi.
Sonra diger fiyonkuda koparip öyle kullanayim dedim, bir hafta gecti ve ayakkabiya bir haller oldu, kenarindan sacakli birseyler cikti degisik bir kalitesi varmis,iplik iplik birseyler ama ip degil,ayakkabi o seyden yapilmis yani.
Annemle ayakkabiciya gittik ve gösterdik bu ne bicim ayakkabi diye bir haftada ne hale geldi dedik.
Adam bize onlarin yerine yeni bir cift hediye etti, bu defakiler gayet sade, yesilli-siyahli bir ayakkabiydi ve bunlari birkac yil giydim kolay kolay eskimedigini hatirliyorum...


Simdi kac cift ayakkabim var bilmiyorum ama 15 cift rahat vardir.
Önceden sanki bir ayakkabi alinir ve o eskimeden baska alinmazdi.
Yani onuda her kiyafetle giymek zorunda kaliyordu insan.
Simdi her kiyafete ayri uyumlu bir ayakkabi almak istiyoruz..
Zaman kötüye mi gidiyor sizce?
Yoksa biz insanlar daha mi israf ediyoruz herseyi ne?!
Ama su bir gercekki az ve öz iken daha bir kiymetli olur hersey!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top