0

Afacan Prensesim


Kizim sarki dinlerken öpmek lafi gecince beni öpüyor bazen:)
Tanidigi kelimeler gecerse tekrarliyor..
Babasi giderken ``babaaaayy`` diyor. Hatta mutfaga gidecek olsa hanfendi yine vedalasiyor hehe.

Burada hep bana bagli cocuk, babasininda vakti yok pek.
Internetten okudumda hep annesiyle kalan babasiyla az irtibati olan cocuklar sinirli olabiliyomus.
Kizim cok sinirlide ondan arastirmistim bende.
Birde cocugun oynayacagi yasitlari olmayinca tabii...

Gecenlerde kizim iki parmagini aniden gözüme sokunca o an acayip acidi gözüm.
Bir sure dondum ve acinin dinmesini bekledim.
Tüm gün gözüm sulu, agrili, bati$mali sekilde kapali tutmaya calisarak gezindim durdum.
Bir sonraki güne gecti cok sükürki!

Eline bez verip sil kizim deyince basliyor heryeri silmeye, emzigini dahi ayni bezle siliyor hatta, bazende annesine ekstra is cikarmis oluyor ama ögrenmesi icin katlaniyoruz :)
Kizim 8 ayliktan beri falan birsey yiyeceginde kati $eyse hep eline verdim ve kendi yemeye alisti.
Simdi makarnayi, tüm meyveleri, hatta ona kalsa corbalari bile kendi yiyecek ama o kadarina katlanamiyorum cünkü cok döküyor.
Bizim halimiz daha bu yil yeni alindi ama o kadar berbat hale geldiki!
Örtü serdim haliya ama gec aklima geldi, keske lekeler olmadan önce serseydim, kis geldi hali da yikanmazki!

Bu siralar mandalina cok sever oldu, bize soydurmuyo, kiziyor kendi soyup kendi yiyecek illaki!
Biraz suyunu cikarsada, beceriyor gene.

Ayaklarini temizlemeyi cok seviyor...
Coraplari cikardigimda, genelde coraptan kalan tozlar, birseyler oluyo parmaklarinin arasinda onlari konsantre olup hep cikariyo...
Cikardiklarini bana veriyo ve ’’ ögggg ögggg’’ diyo.
Bunu yapmasini sevmiyorum ama alismis gibi her corap cikarmada ayni sey, birde kis geldi coraplar yünlü falan bayagi toz birakiyo.

Bu arada uyku düzenini hic sormayin! Herkes diyordu emmeyi birakinca düzelir!
Daha kötü oldu bu kiz…
Bebekken en azindan 3-4 saat araliksiz uyurdu, simdi her saat basi uyaniyor, ya da en fazla 2 saatte bir. Dis cikma siralari disten diyordum ama artik aliskanlik yaptigini düsünüyorum.
Gece hep biberonla icecek birseyler icmeye alisti ondan mi uyaniyorki icmek icin!
Uykusuzluk beni yikiyor bazen!
Bakalim sabrediyorum, birazda alistim artik yat kalk yani kesintisiz uyumayi unuttum belkide.
Insalah en fazla iki yasina dek sürer!

Simdilik aklima gelenler bunlar, aslinda o kadar sey oluyoki yaptigi, bir araya getirip anlatmak zor birikince...

Tüm sevenlerimize kucak dolusu sevgiler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top