0

Bugün minnacik özel bir gün

Bugün icimde hafiften bir sevinc var.
Sanki birileri bisey getirecekte bende alacagim yahut sevinecegim gibi:)
Yahut mesajlar gelecek, yahut mailler...
Baska günlere göre daha fazla ilgi olacak iste anlayin yaaaaa..

E ne olabilirki dogumgünüm iste:)

Zaten bir dogumgünü sarkisida caliyor blogumda..
( Parca 5 gün falan durursa sasirmayin. Dogum günüm 5 gün sürüyoda, annemin dedigi ile nufüstaki tarihler arasi yani hehe )
Ee ne yapalim bugün o halde?
Bir yas daha yaslandim, 26 yim artik diye aglamam gerekmez degil mi?
Yok yok gerekmez..Her yasin ayri güzelligi var eminimki!

Ben her dogumgünümde yaptigim gibi gene bir yil daha nasil gecmis diye bakiyorum geldigim yoldan durup geriye dogru. Hani yilbasinda yapilir bu tip hesaplar bazen ,yeni yil iyi olu insallah diye düsünülür. Ben ise dogumgünlerimde diger yila dair hayaller yahut gecmis yila dair hesaplasmalar yapiyorum.
Gerci epey zamandi hayaller kurmuyorum pek...

25 yasim bana göre cok bombostu! Cok stres ve bunalimliydi..
Bakmayin siz ben öyle her olani biteni yazmiyorum diye, siz beni hep (24 saat) coook mutlu biri mi saniyordunuz yoksa?
(Bloguma hep güzellikleri yazmak istiyorum insallah!)
Ee ne diyoduk,
Iyiki dogmusum degil mi?
En azindan cici bir kizin annesi oldugumdan iyiki varim!
En azindan esim icin bu dünyada iyiki varim!

Beni nasil bilirsiniz duygularinizi almak istesem?
Yani bakayim beni ne kadar tanimissiniz diye ondan...

Insallah bu blogta daha niye yillara, nice yaslara…
Birgün baston tutan bir nine olarakta yazarim insallah torunlarla falan :)
( Bunu düsünmek mutlu etti beni ).

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top