0

Kizima yaptigim Bebek nasil?





Ki$ olurda örgü yapilmaz mi?!
Bende her kis yaptigim gibi gene örgü birsey yapayim dedim.

Bu yilda kizima bebek örmek istedim.
Daha öncede ören biri olarak ayni sekil yaptim bu bebegide, yani teknik olarak.
Aslinda süslenecek birkac seyi kaldida, elime almadim daha, küpe yapacaktim boncuklardan, kazaginin önüne desen yapacaktim falan…
Kizimla ismini `$ule` koyduk, söylemesi kolay diye.
Kizim ilk basta yabancilik cekti ama alisiyor gitgide $ule’sine J
$ule'nin pozlari nasil bu arada, fotojenik mi? :)
Cocugu olan herkes bu tip birsey yapsin benceJ

Örgü dedimde kizimin bu eldivenlerinin resmini eklemek istiyorum,
belki örnek almak isteyen olur.
En cok süsleme sekli hosuma gitti o yüzden aldim bu eldivenleri, örgüyü iyi yapanlar sizde buna benzer yapin cocuklariniza,
yahutta hediye olarak bir cocuk sevindirmek istersiniz eminimki!...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top