0

Söbe Üstüne SÖbee


Sevgili Nevbahar beni söbelemis 2 kez, sagolsun.
Bende ilkini gec görmüstüm ve bayagi gec yaziyorum ama, yeni söbesiyle birlikte yazmis olucam

Ilk söbe;
Ekran görüntüm ?
Ekran görüntümde kelebekli kiz var epeydir. Aslinda önceden cok degisirdim ama son zamanlar ayni duruyor. Kizimin resimlerinden yaparim yahut cok hos manzara bulursam ekranima koyarim.

Yapmak isteyip de yapamadıklarım?
Yapmak isteyip yapamadigim cok sey var aslinda!
Yani ben bu konuyu acmayi bile sevmiyorum cünkü yapamadiklarim aklima geldigi icin.
Sanirim benim cok isteklerim var ve buna ragmen yeterli gayretim yok sonuctan bunu anliyorum. Ama bunlari gördükce eskiye oranla iyiyim bir hedefi yapmak ugruna.

Hayatta en keyif aldığım şeyler?...
En keyif aldigim seyler derseniz coook var. Bunlari ben zaten ayri bir yazi icinde yazmistim size linkini vereyim; buyrun bakin mutluluklarimi!

Ikinci söbe;
Zamanda yolculuk olsaydi, hangi tarihe gitmek isterdin?
Bende sevgili Nevbahar gibi hep Peygamber zamanini merak etmisimdir, acaba orada olsaydim ben ne yapardim gibi!

Kendi yasamimda gitmek istedigim bölümler var ama bunlar hatali bölümler, gidip bunlari baska türlü yapmak isterdim.
Cok güzel tekrar yasayayim dedigim zamanlar elbet var, örnegin Türkiye tatillerimiz hep güzeldir ve ben iple cekerim bir sonrakini.

Ayrica ben filmlerde falan görürüm ve cok heyecanlanirim gelecege gidilirken! Yani gelecekte neler degismis görmek benim ilgimi ceker.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top