0

Baharda neler yaptiniz?


Bahar olurda ciceklere hazirlik olmaz mi degil mi!
Ben her yaz balkonuma cicek dikerim, onlarin actigini gözlemlemek cok güzel!
Hatta maydanoz, nane..vs gibi otlar dikin ve yemeklerinizde kullanin derim:)

Ben nane dikmistim gecen sene, bu yil kendiliginden ayni yerlerinden daha fazla sekilde yine cikmaya basladilar:)

Balkonuma dikmek icin cicek tohumu aldim, bakalim bu nasil birsey olacak, resimdede gördügünüz gibi cok tatli pembe rengi var, seklinede bayildim.

Mayis ayinda dikilmesi gerekmis ve ben bekliyorum:)

Bu arada 3 tane kaktüsüme 1 tane daha ( kirmizi cicek acan) eklendi gecenlerde.
Kaktüsleri severim, özellikle cicek acanlarini.
Yani o dikenlerin arasindan cicek acmalari beni sasirtir ve mutlu eder!
Mesela önceki yillar aldigim kaktüsüm bu yil cok güzel acti, ciceklerin biri gidiyor biri geliyor...

Bu 4 kaktüsü bir bir arada toplamak icin dikdörtgen saksi aldim ve hepsini dikecegim en kisa zamanda.
Tek eksigim toprak, onuda alinca dikme islemleri, eski ciceklere yeni toprak ilave etme islemleri derken yine mutlu mutlu ugrasicam bunlarla:)


Sizde eminim baharla alakali birseyler yapiyorsunuzdur?!
Yapmayanlar haydi durmayin, harekete gecin bunlar insani cok mutlu ediyor, en azindan deneyin ve görün!
Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top