0

aBLa KiTTy

Kizim Kitty'leri cok sever.
Aslinda onu belirli birseye alistirmak istemiyorum ama sevmesinde benimde payim var tabiki.
Bebeklikten beri kiyafetlerinden birkacini mutlaka Hello Kitty`li aliyorum.
Evdede koltuk aralarinda, sehpa altlarinda..vs Kitty bulmak mümkün.
Cogu kez elektrik süpürgesiyle evi temizlerken birsey cektigini farkedersem , bir Kitty daha gitti kizim diyorum :)

Bir amigurumi calismasi daha yapmak istedi canim ve bu defa Kitty deneyeyim o halde dedim.
Bu Kitty belki tam benzememis olabilir cünkü göz karari yapinca ancak bu kadar cikiyor.

Kulaklari, kollari, ayaklari, basi ve gövdesi olmak üzere 8 parcadan olusuyor.
Elbisenin tasarimida bizzat bana aittir (hehe).
Ee giydirmeden birakamazdim degil mi hem?:)
Kurdele yerine cicek yaptim kulagina, aslinda cicegi baska iple yapabilirdim, bu ip kaba gösterdi biraz.

Kizim evde yokken dikip giydirmistim ve görünce cok sasirdi, hemen oynamaya basladi.
Kendi Kitty'lerinin ismi vardi hep, bunada Abla Kitty dedik :)
Bebek ,anne..vs hepsi vardi bir abla eksikti evde :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top