0

Anneme...

Benim anneeeem, güzeel anneem,
Beni al kollarinaaaa
Kucaginda ok$a beniii,
Ninniler söyleee banaa!

Bu dörtlügü kizima ögrettim, ezberledi söylüyor.
Kizimdan bunlari duymak cok güzel!
Keske bende önceden ögrenip anneme söyleseymi$im!

Doyamadim...
Anneme doyamadim aslinda ben!
Okuldan eve gecti zaman, sonra lise sonra evlilik ve Viyana’ya yolculuk...
Simdi coook uzak mesafe var aramizda.
Her sene gitsemde, geri gelecegimi bildigimden kendimi tam kaptirmiyorum.
Annemin ben oradayken bana hala kücük kiziymisim gibi davranmasi, özel kahvalti hazirlamasi, beni uyutmasi sabahlari...
Belkide o da bana doyamamistir! Eminim öyledir!

Ahh annem ahh..
Gözyaslarimi bazen senin dizinin dibinde akitmak ,seninle dertlesmek isterdim!
Bazen sana öyle ihtiyacim oluyorki!
Seni üzmemek icin en mutsuz anlarimda bile seninle konusurken tiyatro oynadim…

Sen kizini hep iyi bil!
Bende anne oldum simdi ve düsünüyorumki bir anne hep evladinin mutlu olmasini ister!


Iyiki sen benim annem olmussun, iyiki bana aile ne demek ögretmissiniz!
Simdi bizim yasadigimiz gibi yasamayanlari gördügümde, bana uymuyor yasantilari ama kabullenmem gerekiyor yahut…


Senin o güzel yesil gözlerine cok icten bakmak istiyorum, hic daha once yapamadigim kadar icten!

Sulugözlü kizin, inatci kizin, hala büyümemis kizin…

Sizi hep seven ama cok belli edemeyen kizin!

Keske bana “ Seni Seviyorum “ lafini ögretseydiniz, kullansaydiniz.
Siz bana demediniz ama beni seviyorsunuz, bende size demedim belki ama sizi seviyorum.

Bunu eskiden ayip yapmislar ama bu ayip degil artik anne!

Ben kizima bunu ögrettim bu siralar...
Kulagina birsey diycem kizim diyorum,“ Seni Cok Seviyorum Kizim „ diyorum ve cok hosuna gidiyor.
Sonra baktimki o da kulagina birsey diycem deyip aynisini bana söylüyor, hatta babasina ve babaannesine – dedesinede yapti.

Sevgiyi söylemek ve karsidanda görmek cok güzel!

Umarim ufak tefek seyler koydugum paketimi alirsin ve sevinirsin bu sürprizime!
Iyiki varsiniz!


Önce annemin ve sonra tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top