0

Bir ilke daha imza attim :P

Brokoli sever misiniz?
Ben 3-4 yildir cok nadirde olsa brokoli yiyorum. Hazir corbasini, bazen yine hazir dondurulmus karisik sebze icinde aldigim ve yedigim oldu.
Ama hicbir zaman evde kendim tazesini pisirmedim.

Gecen markette brokoli öyle ucuzduki dikkatimi cekti ve alayim evde deniycem dedim.
Eee bir ilk oldugundan paylasmazsam olmaz degil mi? :)
Nasil kesilecegini bilmiyordum, netten baktim, o ara esimle telefonlasmistik o da bana kökünü hic kullanmamam gerektigini söyledi ( esim sebze-meyve üzerine egitim gördüde biraz ).
Sonra ayni lahana yapraklari ayirir misali, kücük agacciklari kestim kökten.
Tuzlu kaynamis suya attim ve hasladim.
Bir tepsiye haslanmis patatesleri kücük dograyip koymustum, üzerinede brokolileri ilave ettim. Üstlerine besamel sos döktüm ve en üstede kasar peyniri rendesi, sonra dogru firina.

Bu arada brokolinin haslanmis suyundan, margarin parcaciklari ve tuz
ilave ettim tepsiye. ( Brokoliyi hasladigimiz suyu dökmüyoruz tabiki, baska güne corba yapiminda kullanicam.)
Upssss size gösterecektim ama ben resmini tabakta birsey kalmamis, kim yedi yaaaa hepsini:)

Yeme kismi hizli oldu biraz, tadi güzeldi gercekten.
Ama birde pisikolojik etkisi varki hic sormayin:)
Insan kendini cok saglikli besleniyor hissediyor yerken ve dahada haz aliyor.
Yesilin etkisi vuruyor yani:)

Eh bir ilki daha basardim, kendimi tebrik ediyorum simdi :)
(Aman yemek bloglari okumasin!)

Brokolinin o yesil güzelligine sizleride davet ediyorum tatmaya, deneyin mutlaka eger benim gibi evde yapmamis olan kaldiysa tabi.
hehe:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top