2

SeNiNLe HerSeY DaHa GÜzEL!...

i$te bu resimdeki testlerle gelecegin haberini aldik kizim!
Önce beyaz olanini yapmistim ben ve ikinci cizgi cok soluktu ve bu solukluk bile ümit verdi hemen baska bir test yaptik bir sonraki gün..
Bu mavi renkli test böyle belirgin 2 cizgi olunca, cok sevindik, cünkü seni istiyorduk!

Bende heyecan, endi$e ve karisik duygular vardi tarif edemedigim!
Sevincliydim ama bir yandanda sorularla doluydu?
Acaba hamilelik nasil gececekti, dogum nasil birseydi?

Biraz zaman gecti ve test yaptirmaya giderken yolda aniden kanama oldu...
Ben ve baban bunu beklemiyorduk ve bir yandanda bu bize simdi yasasa 4 yasini geckin olacak olan düsürdügüm kardesini hatirlatmisti! Seninde ayni sekil gitmeni istemiyordum ama Allah nasip etmeli tabiki önce herseyi!Hastanede bir hafta gecirdik ve sen beni birakmadin :)

Sonrasi 1 ay hic kalkmadan evde yatmalar, sabah bulantilari 4 aylik hamilelige kadar...
5. aydan itibaren hamilelik tatlanmaya baslamisti, göbek cikiyor ve sikayetler daha azdi!

Eskiden o kadar dikkat etmedigim hamilelere, bebeklilere dahada dikkat eder olmustum!
i$te bunlari yasadikca anladimki hamilelik tadini cikarilmasi bir dönem!
Yani baslangicta kafamdaki sorularin cevabini zamanla görmüs oldum!

Ve son günler senin gelmeni sabirsizlikla bekliyorduk artik!
25 Mayis olan dogum tarihin, 28 Mayis'ta gelmek istemenle uzamis oldu.

Dogdugun zamani babanla konustuk bu aksam, dün gibi anlattik!
Baban seni ilk karsilayandi!

O an sanki ben ucuyordum, yeni dogmustum...
Evet seninle bende dogmustum sanki!
Üzerimdeki hafifligi anlatmam tarifsiz!
Dünyanin en güzel ve en macerali duygusu bu bence!
Baska hic birsey veremez bu zevki bu güzel duyguyu!
Cennette gecirilen dakikalar gibiydi sanirim...

Bana bu güzel duygulari yasattigi icin önce Allah'a hamd olsun!
Tüm isteyenlerede bu güzellikler nasip olsun!

Bizlere karsiliksiz sevgi gösterdigin icin,
Yaramazlik sonrasi "Annecim üzülme tamam" diye beni teselli ettigin icin,
Sebepsizde gülünebilecegini gösterdigin icin,
Yasamin icine girmekteki cabanla bizleri gururlandirdigin icin,
..............vs.

Hersey icin sana tesekkür ederim minik melegim!

Not: Bu testler hala kutularinda duruyorlar banyo dolabinda!
Ben atayim dedim ama baban illa durmasini istedi:)

2 comments

Adsız
6/2/12

cok güzel bi duygu olduguna eminim sende cok güzel anlatmissin canim ayri bi yeri oldugu icin hatira kalsin baktikca o günki duygular gelir insanin aklina, insallah darisi bana bende cok istiyorum :) ve tüm isteyenlere

Tesekkürler Sevda, evt darisi tüm dileyenlerin basina olsun. Sende kisa zamanda yasarsin bu duygulari en güzel sekliyle insallah :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top