7

KeLeBeKLeR aGLaMaZMi$


Kelebekler ağlamazmış...

Öyle derdi anneannem,
Ağlıyor yavrum onlarda ağlıyor..!

İpekten kadife elbisesi içinde, Gözyaşları akar yüreğine.

Feryat edemezler, Sesleri çıkmaz,

Hep güzel hep uysal, Olmak zorundalar...

Hep gülümsemek zorundalar,

Ama ağlarlar kimse görmez.

Kısacık ömürlerinde, Hep başkaları için yaşarlar,

İpek eğirirler ödülü can vermektir,
Güzel olurlar bedeli candır vitrinlere konurlar.

Hep güzel diye hayranız, Mutlu sanırız..

Ya birde dile gelip anlatabilse,
Ya birde sesi çıksa da, Feryadını duyurabilse,

Kime şikayet etsin..!

Çeker çilesini sessizce,

Kelebeklerde ağlar yavrum, Kelebeklerde..! !

(Nurten Kederoğlu)


Not: Okudugumda begendigim siirlerden biri, yazarinin ismini aynen gördügüm yerdeki gibi ekledim.

7 comments

Kelebekim benim seni bulana kadar canim cikti yaff... diger sayfan acilmiyor, bu adresi de "arayan muradina ermis" felsefesiyle buldum :)) Hemen adresini duzeltecegim sayfamda :))
Sana da bir yer begendiremedik yaff :P

Neyse demem odur ki ben sana kucak dolusu sevgiler getirdim taaa Canada'lardan :))

Kocaman opucuklerimi gonderdim sana, beni yalniz birakmadigin ve hep yprumlarinla destekledigin icin cok mutluyum inan ki :)) Seni seviyoruuuuuum kelebekim benim :))

Hıı hıı gercekten güzelmiş Kelebekcim :)

gerçekden çok güzel anlatmış Nurten Kederoğlu kelebekleri okurken çok duygulandım. bizle paylaşdıgın için sanada çok teşekkürler kelebek

sevgiyle kalın

22/6/08

Hayırlı uğurlu olsun Kelebekcim.. Buraya taşınmana en çok sevinenlerdenim belki de.. Defalarca yorum atmıştım blogcuya, ya yayınlamıyordu, ya tekrar tekrar onay istiyordu, ya da başka birşey.. Hep içimde kalıyordu söyleyeceklerim.. İnşaallah artık ben de takipteyim seni yeni evinde :))

Linki de değiştireyim bari :))

Minnoş kelebeği öperim..
Bu yazıyı daha doğrusu şiiri de çok beğendiğimi belirtirim.. Kelebekle "kadın" özdeşleşmiş sanki.. "Kısacık ömürlerinde, (kim?) Hep başkaları için yaşar.." annelerden başka?

23/6/08

hayırlı ugurlu olsun canım arkadasım inşallah yenı adresınde hep guzellıklerı paylasırız
____________
bu gun pazartesi yasasınnn cumanın gelmesıne sadece 5 gun kaldı mutlu ve guzel bır hafta dılıyorum:))

23/6/08

tüm canlılarda,dillerimiz farklı olsada gözyaşlarımızın renginin aynı olduğunu hatırlattı bana bu yazı,çok güsel, paylaşman iyi olmuş kelebekim,,

24/6/08

Kelebekler özel ve güzel böcüklerdir :) Yeri başka :) Güzel şiir ,)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top