10

Aa bende di$ teli varmis :D

Ben di$ teli takiyordum takip edenler bilir, hala takiyorum ...

7 ay oldu sanirim bu tedaviye baslayali.

Düzelecek yerler düzeldide, doktorun yer acilsin diye aldigi saglam dislerin bosluklari ne olacak onu merak ediyorum simdi! Umarim sonucu bekledigimden iyi olur! Bir sorun cikarsa zaten, hem o kadar para öde hemde yapamasin!!Düsünmesi bile kabus! Saglam 2 disim cekildi sonucta bu tedavide!

Neyse bunu düsünmeyeyim ben, pozitif olayim :) Hersey cok güzel olacak insallah:)

Doktor kontrolüne gidiyorum ama eskisi gibi cok degil, ayda bir kez falan.
Diyalog $öyle:

Doktor : Bir sikayetin var mi?

Ben : Yok.

Doktor : $urasi rahatsiz etmiyor mu telin?

Ben : Hayir, gayet iyi.

Doktor : Rahatsiz ediyormu$ gibi gözüküyor!?

Ben : Hayir, hic tel var mi yok mu onu bile farketmiyorum artik, bir parcam gibi oldular hehehe

Doktor : ?! :)

$ikayetim yok napayim doktor hanim, sanirim yapacak birsey bulamadi ondan!

Artik gercektende agzimda tel varmis yokmus düsünmüyorum bile, aklima gelmiyor!
Önceden agzimi acmaya cekinirdim, ilk takildigi siralar, hem aklim oradaydi :)

Insan herseye alisiyor burdanda bunu cikardim kendime :)

Nasil daha icten gülmüsüm burada degil mi, ilk ekledigimde biraz zoraki idi :)

10 comments

30/7/08

Evet doğru söylüyosun sultan abla insan bi zaman sonra her şeye alışıveriyoo :)

sevgiler...

Cidden çok güzel gülüyorsun ^_^
En iyisini yapmısısn alışmakla. Hem diş teleri kötü birşey degilki. Sonunda cooook güzel dişlere sahip olacaksın, bunu düşün mutlu ol :)

30/7/08

:D evet samimi ve güsel,inş. tedavin bittiğindedeki gülüşünüde görürüz burdan,sevgiler canım,,

30/7/08

hehe bu gülüşü görünce tedavimin bittiği gün geldi aklıma :D eve gelip ayna karşısında saatlerce gülme denemeleri yapmıştım şebek gibi :)) ben 3 sene devam ettim tedaviye ama sonuç beklediğimden iyi oldu,umarım seninki de olur :D

:)
harikasın her olaydan bir şey çıkartmandan bahsediyorum:)
tabi gülüşün de güzel:)
hep gül e mi, mutlulukla...

30/7/08

yok merak etmeyin bende tel takmıştım bendende diş çekmişlerdi nasıl oluyor anlayamıyorum ama o boşluklar kapanıyor.

30/7/08

Ahh ahh o disci yollarini bilirim :)

Adsız
31/7/08

sağlıklı dişli günler dilerim :) gül hep gül Allah hep güldürsün :)

Adsız
1/8/08

bu kadar çabuk düzelmesine sevindim demek hızla düzeliyor dişlerin, bu çok iyi :)) inşallah sorunsuz bir tedavi olur canım

1/8/08

evet hatırlıyorum diş telleri takıldığı zamanı ,, ne çabuk geçmiş zaman , bence pozitif ol pozitif düşün o zamn herşet gerçektende yabancıların çekim yasası dediği bizimse dua dediğimiz şey oluyo ve herşey pozitife dönüyo , bi kaç ay öncesi benimde ameliyatımla ilgili şikayetlerim vardı doktor yaza yeniden ameliyat yapabiliriz dedi o günden sonra takmadım yormadım kafamı ve sonradan düzeldiğinii cok daha güzelleştiğini gördüüm , seninde öyle olacaktır :) rahat ol ...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top