7

AceMi AiLe


Bu resimlerdeki manzaralari yasadigimiz icin, beni biraz kizimin bebekligine götürdü bu :)
En aci verici nokta ise anne ve baba hani yatakta yatiyorlar yorgunluktan bitap sekilde :D
Tabii buradaki baba biraz abartilmis, babalar daha rahat oluyor genelde, yani uyuyabiliyorlar hemde horul horul :D

Altini degisme konusundada babalara birakmiyoruz zaten acil olmadikca :)
Neyse burada ayrimcilik yapmayayim simdi , yani demek istiyorumki :D aileler cok sürünüyor ilk baslarda acemilik cekiyorlar ilk cocuksa!
Ilk cocugu olacak olanlara tavsiye, büyüklerinizden yardim aliniz ilk aylarda!

Biliyor musunuz kizimin uykulari düzeliyor mu neee, amanin nazar degmesin :)
Yani 2 sene oldu hakettim ama degil mi :D
2 sene icinde deliksiz en fazla 2-3 saat uyudum hep, sabaha dek 10 ila 20 arasi uyanarak :D
Krese baslayali falan kiz gece kalkmiyor pek, icmek istiyorsada icecegini aliyor yataginin basindan iciyor cok sükür!

Darisi uykusuzluk ceken tüm annelere, sizi cok iyi anliyorum :)

Pamuk $ekerine gömülmü$ Dilanur'um :) Sende ayni o pamuk $eker gibisin zaten kizim benim gözümde :)

Kizim hakkinda ayrintilarla daha sonra sizlerle olucam!

7 comments

27/7/08

ööhhhmm öhhmmm
bende bir baba adayıyım(daha bi 10 sene flan varda)lütfen erkeklere atmayalım :D

27/7/08

hakikaten çok zor yaa ama Allah sabrı ve sevgiyi veriyor insana ben senin yerinde olmayı düşünemiyorum bile abla zor yahuu:D bakalım ilerde nolcak;)

uykularının düzene girmesi çok güzel :)) bundan sonrada hep düzenli olur inşallah

darısı benim başıma diyeyimmm

ayrıca pamuk şekerine gömülmüş şeker dahada bi şeker

sevgilrrr

28/7/08

Gozun aydinn :)

Uykusuz geelere veda ediyorsunuz insallah yani, hadi gözünüz aydin :))

Ekledigin resim cok hos bende iki tane var o hop hop ziplayandan :)))düsün halimi :)

28/7/08

Gözün aydın appa :) Uyku dünyanın en güzel şeylerinden biri kesinlikle :p

sen annesisin gözünde pamuk şekeri, ben blog teyzesiyim gözümde pamuk şekeri:)
bazen elmalı şeker de olabiliyor:)
canım "2 sene oldu hakettim ama di mi" yazmışsın ya haketmez misin, çok güzel şeyleri hakediyorsun . Dilanur un güzelliklerle dolu hayatını görmeyi, onun başarılarına tanık olmayı ve daha neler neler...
İnşallah hepsini görürsün, sevgiyle kal...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top