12

Avrupa Kupasi'ndan geriye kalanlar:)




Maclar biteli oldu biraz ve bazilarimiz unuttuk bile, ben simdi geri döndürüp hatirlatmis olayim biraz size:)
Pc'ye bakinca kalan resim ve kizimdan bir videoyu eklemeden gecmek istemedim.
Bu arada Ispanya'nin favorim oldugunu belirtmistim ve kazanmalarina sevindim:)

Kizim böyle tezahüratlar ediyordu iste. Aslinda daha cok ediyordu ama videoda sakin zamanini yakalamisiz:) Maclar bitti ama hala bazen yolda bagirir " Tür ki ye" diye.

Kizimin Avrupa Kupasi 2008 maskotlari "Trix ve Flix" ile resmi.

Bu da koskocaman bir krampon. Tüm kupaya katilan ülkelerin ayakkabisi vardi böyle ve ben en cok bu Türkiye'nin ayakkabisini begendim:) 4 metre falan vardi sanirim.

Bu da Centilmenim :)

12 comments

pek bi dadalu kızınız var Allah analı babalı büyütsün

"trix und flix"' in yanında pek bi korkmuş gibi :D

9/7/08

maşallah:) çok tatlı kızın yaa Allah nazardan saklasın:) krampona bak bee süperr

:)
ben böyle canlı canlı seyretmeyi çoook istedim maçlarımız, bir çoklarımız gibi.. ama dünya kupasını inşAllah :)
Bu arada kızınıda Allah bağışlasın abla..

9/7/08

ay ay terım ben onu tür ki ye demek ha yerim kız ben seni

9/7/08

ay ay terım ben onu tür ki ye demek ha yerim kız ben seni

9/7/08

hayırlı geceler:) videoyu yine izledim süper valla :)
benim bi ricam olacak sayfan açıldığında adreste blogger ikonu değilde kelebek ikonu var sende ,ben çok uğraştım ama bir türlü yapamadım anlatılmış olmasına rağmen sen nasıl yaptın bu arada ablamı desem nasıl hitap etsem bilemedm:)

mrb kelebek gibicimm süper yaaa çok tatlı birkızın var allah bağışlasınn..

11/7/08

şirine taraftara sevgiler bizden:))

nice mutlu senelere Allah ağzınızın tatını bozmasın bir ömür boyu yüzünüzdeki gülümseme hiç eksik olmasın..

ne güzel Tür ki ye diyorsun fıstık :)
massAllah........
Allah nazardan saklasın

13/7/08

çok tatlı bir kızınız var Allah analı babalı büyütsün..sevgiyle kalın

Anam yirim ben bunuuuuuuuuuuuuuu. Çok tatlı annesi yaaaaaaa. Valla dişlerimi sıkıyorum dişlerimiii. Dökülürse asude, damla ve dilanur yüzünden olacak :)))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top