9

BeNDe oKuMaYa GaZ VeRiYoRuM aRTiK :)

Dün görümcem Türkiye'den geldi.
Istanbul'a kardesimin yaninada ugrayacagini bildigimden, kardesime kitap ve dergi siparisleri vermistim öncesinden.

Kardesim son güne biraktigindan ( vakti olmadi sanirim ) iki kitap ve bir Genc Beyin dergisini göndermis, cok sevindim, hepsi olsaydi daha cok sevinecektim ama:)


Esim "Bir Deliyle Evlendim, Hekimoglu Ismail" kitabini görünce biraz bozuldu gibi ama bu kitabi ben merak ettim napiyim:)

Digerinide bir blogta okumustum ve onuda listeye eklemistim.

Genc Beyin dergisini bir kez daha öneriyorum simdi canli canli inceleyince:)
Daha okuyamadim, cünkü 65 sayfa dopdolu! Bir kitap gibi yani bu dergi...
Ben bu kadar dolu dergi hic görmedim daha önce, her kiyi kösesi bile dolu, kapak sayfasinin arkasi bile dolu!

Türkiyedekiler daha hala okumadiysaniz yani pes derim:) Ben taa buradan siparis edip aldim, sizin ayaginizin altinda hemde!

Anneme söyliycemde her ayinkini alsin biriktirsin benim icin gidince ondan alirim:)
Bir sene boyuda okurum birikenleri artik:) Okuma özürlü biri olan benim okuma istegim artiyor bu tip güzel dergilerle.

Görsellik olarak az karisik görünüyor, birde renksiz ama icindekiler bunlari gözardi ettiriyor insana.

Bu arada bu Genc Beyin seminerlerde veriyormus, bazilari ücretli, ücretsizlerde varmis.

Mesela bu ay 26 Temmuz saat 17:00-18:30'da ücretsiz bir Semineri sizler icin yaziyorum ;
"Es Seciminde Dikkat Etmeniz Gerekenler",programdan 20 dk. önce geliniz diyor ve gecikenler iceri alinmayacakmis, cocuksuz gidiliyormus!
Ayrintilar icin sitesine BUYRUN...


Bence haftasonu plani olmayan ve bekar olanlar icin cok güzel bir Seminer olacaktir:)

Sevgiler

9 comments

22/7/08

oww genç beyin mükemmel :)

22/7/08

Maeve Binchy'nin kitapları çok güzel oluyor.Eminim bu kitap da güzeldir :) Appa önce sen oku eğer seversen bize de tavsiye edersin :)) Türkiye'de olup hala o dergiyi okumayanlardanım ben de :$ pes bana da :)) en kısa zamanda inşallah :D

Adsız
22/7/08

Kitap gerçekten de en iyi dost, uğraş...
O kadar boş işle uğraşıyoruz ki faydalı şeylerden uzak kaldığımızdan bihaber hale gelmişiz.

Adsız
22/7/08

Bir Deliyle Evlendim kitabını yaklaşık 5 yıl evvel okumuştum dini inanışı farklı iki insanın(biri Müslüman Diğeri Hristiyandı sanırım) evliliğini anlatıyordu ince bi kitaptı :) aa valla ablacım bana seminer lazım diil ben hayattan ne istediğimi biliyorum(hayırlı,birlikte çocuk diil torun seveceğim bir eş :) )hatta eş nasıl mutlu edilir onu da biliom 4/4 lük eş olmak içinde elimden geleni ardıma koymam ama ortada damat olacak aday bile yok bence erkeklere hayattan ne istediklerini tespit edebilmeleri için bi seminer yapılsa süper olur :) (erkekler kızlarla sadece gezip tozmak mı istiyor yoksa evlenmek mi?)

22/7/08

guzel bır kıtaba benzıyor baktımda
hekimoglu ismailin kitablarını cok severım benzer tercıhlerımız var ayrıca canım senın adına sevınıyorum boylesıne guzel ugraslar buldugun ıcın:)))

22/7/08

gençççç beyinnnnnnnnnnnn benim biricikk dergimmm : ) gerçekten dopdolu bir dergiii..her sayfası,her satırı güzelliklerle dolu...şu hekimoğlu ismail'in kitabını bende çok merak ettim şimdi.kitabın ismi çok ilginç ^-^

"Bir deli ile evlendim" i okumuştum şeker, çok güzeldi. önce onu oku derim nacizane:)
Eşin de okumalu, bozulduğuna bozulacak eminim:)
Kitaptan istifade ederek geçireceğimiz güzel günlere...
kal sağlıcakla...

kitap okumak güzeldir ;)

Adsız
22/8/08

itiraz ediyorum önceden aramaya başladım ama nerde bulunamayan kitap var onları söylemişsin :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top