4

CaY icmek vazgecilmezimdir!

Sizlere bu yazimda bitkisel caylari önerecegim cünkü cok fayda görüyorum ben bu caylardan. Bazen ilac kullanmaya hic gerek kalmiyor.
Bunun yerine günde bir yahut bazen iki kez bitkisel cay iciyorum! Icmezsem bir eksiklik hissederim, bu bende aliskanlik olmus.

Mutfakta bir cekmecem tamamen caylarla doludur; Papatya, kusburnu, yesil cay, elma- melissa, karisik bitkili, rezene, ihlamur, adacayi, karisik meyve cayi, bögürtlenli cay (en cok ictiklerim bunlar genelde) .

Bunlar disinda bazen alisveris yaparken baska caylar alip denedigimde oluyor. Cay kesfine cikiyorum yani. Siyah cayi da seviyorum ama sadece ikindi cayi esnasinda icerken, bazende limon ilave edip öyle iciyorum.



Resimdeki cay kutusuda kullanisli sekilde, icinde 6 cesit var. Herbiri neye faydali yaziyor üzerine üstelik. Sindirme, agrilara, sakinlestirici, iyi hissettirici, strese.vs...cay cok seylere faydali gercekten.

Haydi bundan sonra daha cok cay icelim!
Ayrica cocuklarimizida alistiralim, disaridan buzlu cay iceceklerine taze evde demlenmis güzel caylar icsinler anneleri!


Cay diye diye simdi canim cekti gideyimde bir karisik bitki cayi iceyim, hafif karnim agriyordu iyi gelir:)

Saglikli günler dilerim..

4 comments

Adsız
26/7/08

hım çayı çok severim ama yeşil çay hiç içmedim :)

26/7/08

:) ben çay denildimi gülüyorum çünkü çay içmeye lise 3'te snav zamanı başladım(sanki kötü bir alışkanlığa başlar gibi söyledim demi:))...
önceleri içmiyordum, kahvaltıda hiç bir zaman bardağın içi boşalmazdı artık içiyorum ama:) bitki çaylarını hiç denemedim bile..

26/7/08

aplaa bende çok severim bitki çaylarınııııı.hele kışınnnn çok güzel oluo içmesi..dışardan üşümüş bir şekilde geldiğimdee bir fincan sıcak bitki çayı yada bir kase sıcacık çorba içmek çok keyif verir bana ^-^ bende böğürtlen,papatya,elma çayını çok seviyormmmmm.

28/7/08

Bitki çayı içmek bana yurttan kalan bir alışkanlık oldu :) Yurtta ne zaman canımız sıkılsa "dur bi bitki çayı içelim,iyi gelir" derdik :p Psikolocikmen rahatlatıyorlar insanı :)Kuşburnu, ıhlamur, elma, böğürtlen, limon, portakal, karamel, yaban mersini, adaçayı, yeşil çay favorilerimden :p Ama ama ıce-tea'nın da tadı başka oluyor :p

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top