4

eNGeLLiLeR iCiN eNGeLSiZ eRiSiM iSTiYoRuM!

Aslinda baslikta engelli yazmak bile gelmedi icimden ,yani elim gitmedi o sekil yazmaya ama adi öyle konulmus olmasindan yaziverdim!
Engelli degil ki onlar!

Heryeri saglam olup kafasi öyle engelliler var ki, gercek engelliler böyleleri bence!
(Birine falan kizmadim hee, böyle sinirli bir uslüp olarak anlasilmasin..)

Bugün evimizde biricik Türk kanalimiz olan TRT Int'de Türk Site'ye bakarken bir site tanitildi ve ben bunu blogumda anlatmaliyim dedim o an.
O siteyi cok begendim cünkü!
(Site birazdan aciklanacak sabir:) )

Engelliler icin kurulmus bir site ve her konuda bilgi var onlari kapsayan!

Ne basarilara imza atmis kisiler var, yani engelli olup kendine güvensiz kisiler icin belki bu sayfa cok güzel bir örnek olacak,sayfa degil tabiki oradaki kisilerin yasadiklari, paylastiklari...

Egitim,saglik,hukuk,önemli adres telefonlar,kampanyalar, duyurular..vs. daha bircok konularda engellileri iceren bircok bilgiler var!

Sayfanin sol üst kösesinden yakinlastirabiliyoruzda!!

Ne güzel düsünülmüs bu site, yapana ben tesekkür ediyorum!
Bu arada devlet artik herseyi yaptirirken onlarida hesaba katarak yaptirilmali!
Mesela burada (Viyana'da) bu bakimdan hersey düsünülmüs cok güzel sekilde ve keske ülkemdede böyle olsa diyorum!
Engellileri daha cok ise alinsin diye, ise alana Firma'ya devlet destek veriyor ( yardim ediyor bir sekilde, ayrintilarini tam bilmiyorumda )!
Insallah bu konulara daha cok önem verilir!
(Bu konular belki suan ilgilendirmiyor olabilir bizi ama ne malum bizde bir engelli olmayacagiz diye bir garantimiz var mi?)

Eee yeter artik degil mi adresi vereyim simdi :)


4 comments

21/7/08

ayy duyarlı arkadasım benım ne guzel bır hatırlatma aslında hepımızın dıkkat etmesı gereken ama erteldıgımız seyler bunlar
oysa yardımlara nasıl ıhtıyacları var bıraz daha duyarlı olmamaız gerekmezmı ....
______
mutlu huzurlu saglıklı güzel bir hafta diliyorummm

hoşcakalınnn

21/7/08

sultan abla gerçekten faydalı bi yazı sağoll...

bu arada adın sultan dimii?

Sen varya harika bir insansın. Seni gercek hayatta tanımayı çok ama çok isterdim gercekten ..

Güzel link için teşekkür ederiz.

22/7/08

teşekkürler paylaştığın için güzel olmuş :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top