5

KaRıN Yaglarına HAYIR :)

Esimle durduk yere eczaneye girip tartilalim dedik.
Ben 50,0.. ciktim, o da 70, ..küsürlü birsey cikti.

Ikimizde tam sayili bir kilodayiz ve ikimizde istedigimiz kilodayiz:)

Buna sevindik ve birkac ay sonra gene tartilalim diye karar verdik bakalim degisiklik olacak mi!
Bu aralar yani birkac haftadir egzersiz yapmaya özen gösterir olduk. Ben zaten hamilelikten hatira kalan karin kaslarimi sıkılastirmak istiyordum. Kilo olarak cok memnunumda karin bölgesi gevsek sevmiyorum hem kilo alimi kolaylasiyor, kas oldugu zaman kaslar direk yaglari eritirmis!
Yatmadan önce ayaklarimi koltugun altina yerlestirip, dizlerim hafif bükülü, ellerim caprazlama omuzlarimda, o sekil geri dogru kalkip iniyorum yapabildigim kadar.
Aslinda yanina birkac yeni hareket daha yapsam iyi ve daha cabuklastirmis olurum hedefimi.

Birde cember varya hani cocukken belimizde sallamaya cabaladigimiz, ondan alicam ilk firsatta onun ise yarayacagini düsündüm, hemde oyun oynar gibi güzel olur:)

Gecen oyuncak magazasinda esimle yaris yaptik kim daha fazla cevirebilir diye ben daha uzun cevirdim :D Esimide gören bakiyo orda haha, erkeklerde tuhaf duruyor biraz :D
Karin yaglarini eritme konusunda google amcadan baktigimda bu görünmez sandalye hareketi dikkatimi cekti ve paylasiyorum, belki ihtiyaci olan birileri vardir! Bunu denedim ama sanildigi gibi kolay degilmis, denedikce alisilir sanirim.

'Görünmez sandalye' adını verdiğim bu egzersizi herkes yapabilir. Basit ve çok etkilidir. Bütün bacağı güçlendirir.

Sırtınızı bir duvara dayayarak sandalyeye oturur gibi havada oturun (sandalye olmadan!) ve avuçlarınızı dizlerinize dayayın. İşiniz bittiğinde kolayca ayağa kalkabilmek için bu hareketi tutunabileceğiniz bir mobilyanın yanında yapın. Topuklarınızı dizlerinizin tam altında, 90 derecelik açıyla tutun; omuzlarınız arkaya kıvrılmalı, başınız duvara dayanmalı. Bu şekilde olabildiğince uzun süre durun ve her seferinde süreyi 2 dakika artırmaya çalışın. Yüz kaslarınızı gevşetin ve yavaş nefes alıp verin.


Haydi bol saglikli güzel günlere :)

5 comments

Adsız
7/8/08

18-29 yaş arası 50 kilonun üstüne çıkmamış bendeniz nisan ayında işe başlamanın getirdiği düzenli yeme ve arada atıştırma alışkanlığı nedeniyle karın bölgemde mini bir çember oluştuğunu görmekten nefret eder pozisyonda dolaşıyorum 15-20 gündür :( Tarif ettiğin hareketi biliyorum ve günde 3 defa yapmaya başlıyorum bugünden itibaren. Şu çember dediğin yani hulahop karın bölgesi yağlarını eritmekte süper bir yöntem aklıma getirdiğin iyi oldu :)

ohh süpersin çocuğun olmasına rağmen ne güzel bi kiloya sahipsin tebrik ederim seni. darısı başıma:)

Adsız
7/8/08

Mekik dicektim ama zaten onu yapıyormuşsun karın için en ideali mekik

Görünmez sandalyede çok görünmez kramplara yol açabiliyor ham ham yapıldığında :))) buna dikkat edilmesi gerekir bence :D hafif bir ısınmadan sonra yapılsa iyi olur

Off yaa o karın yaglarından bence çok şikayetciyim :( Erimiyoooor :( :) Ama bendede var, egzersiz yapmıyorum. Hemen pes ediyorum. Sanırım 2. cocukta ben işko bir kadın olacagım :)

Adsız
7/8/08

ben şu durumda bir şişko dombili oluyorum :) kilom hep 52-55 arasında seyretti yılalrdır ama geçen kış64 oldum şuan 60 umarım 55 olurum :D şaka ya göbüş var sadece ama problem yok bnm için sadece sağlık için zayıflamak sitiyorum ve sor yapamıyorum ben çok yoruluyorum en basit ahrekette bile:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top