14

KiZiMDaN GeLiSMeLeRLe...

Kizimin kumbarasi vardi, o dolunca bisiklet alacagiz sana demistik ona, her para attiginda, dolunca bisiklet alicaz diye kendi kendine söylenirdi:) Kumbarayi actik ve bisiklet parasinin 2/3'si hazirdi, ee yaz gecmeden alalim o halde dedik üstünü tamamlayip.

Bisikleti görünce öyle sevindiki, babasina " aldin, aldin sen , aldin " deyip durdu:)

Bende "benim kizim cok para biriktirdi ve bisiklet aldik kizimin parasiyla" dedim durdumki para biriktirme aliskanligi olsun biraz diye:)

Bisikletine biniyor ve henüz ben sürüyorum arkasindan, pedal cevirmeyi falan bilmiyor henüz, hatta direksiyonu cevirmeyide bilmiyor ama bindikce ögrenecek insallah, daha 2 bucuk yasinda degil, normal bilmemesi:)

Kumbaraya yeniden para atmaya basladi, bu defa dolunca baska birsey aliriz kizim dedim ama ne oldugunu belirlemedik henüz, belki onun istedigi birsey olur sonra:)


Gecenlerde bir sabah kahvaltidan kalktiktan sonra, yumurtasini bitirmemisti ve ben mesgulken birseyle o ara koltuga bulastirmi yumurtalarini ve görünce hemen temizlemesini,böyle pis oldugunu..vs söyledim,"piril piril olsun koltuk" dedim. Bu islak mendiller alip sildi sildi, sonrada "daaa pis yapmicam anne, bak timil timil ooodu" dedi :D Beni tuttu gülme tabi, güya "piril piril" diycekmis:D

Bazen kendi kendine oyun oynarken agzida durmaz bir yandan konusur durur, bende caktirmadan gözlemlemeye bayilirim:)
Bir konusmasindan diyalog;

-Kalemlik neeedemi$, buuudami$, bak bunu diyom bunuuuu(bebegine anlatiyo)

-Otuuuu gujel gujel buayaa, gene gelcem ben tamamm miiiiiiii (bebegine diyor), (sonra geliyo iceri) geeedimm, hadi babanneyee didioosss.


Babaannesindeyken elinde izin verilmeyen birsey varsa mesela " Babanne sakin bunu benden almaa,SAKIIIINN" diye sakin lafini öyle vurguluyorki gözlerini kocaman acarak :D
(Ben onu bu sekil uyariyorum bazen izin vermedigim seyleri yaptiginda falan, ondan sanirim böyle yapti).

Biraz utangaclik var kizimda, mesela bir sarki falan söylemek icin ona bakmamiz gerekli!
"Anne banaaa bakmaa sana sarki söööyliycem" der. Bu tip seyler yaparken baska tarafa bakmamiz gerekiyor.

Kizim namaz kilarkenleri yanimda durur bazen, namaz bitince Sübhaneke'yi tek tek okurum o da ardimdan tekrar eder, bu onun icin oyun gibi sanki, bitiriyoruz "annee gene okuyalim miiiii" diye hemen ister devamini.
Derken gecen birgün bastan sonra hepsini kendisi okudu, öyle mutlu oldumki!Kendisine hemen bir ödül verdim(seker), arada okuyup durdu gene seker vereyim diye :D
Sonra babaannesinde okumasini istedim ama utangacliktan okumadi orada:)

Kizim krese bayagi alisti, artik birakinca arkasina bile bakmiyor, almaya gittigimde kosmuyor bana yavasca geliyor ve bakicisina güle güle yapiyor:)

Hatasini anladiktan sonra gelip sarilip,öpüp "daha yapmicam, öööle yapilmaz..vs." demesi cok hosuma gidiyor:)

Birde saclarindan dolayi boynu cabuk kizariyordu ve saclari dökülüyor biraz, ondan sacini kisaltmayi düsündüm ve uclarindan kisalttim yeterince, gayet güzel oldu hatta biraz daha olgun gösterdi onu:)

Simdilik aklima gelenler bunlardi...

14 comments

Adsız
9/8/08

Ya canım benim maşallah ya :) Allah'ım bana da nasip etsin en sağlıklısından ve en hayırlısından :)dünyanın en güzel şeyi çocuklar,bebekler yaa bayılıyorum onlara

Adsız
10/8/08

vay bea o yaşta kumbarasında para biriktirip bisiklet almış kendisine prensese bakın hele :D yavrum benim buralarda olsa da koklaya koklaya öpsek çocuk hastası biri olarak dişlerimi sıka sıka okudum yaptığı şu şirinlikleri öpemiyorum diye :D çok cimime çok şıkşık bişi olcak annesi bu söyliyim :))) Allah hayırlı uzun ömürler nasib eylesin size de ona da ;)

Adsız
11/8/08

Yaaa okurken gözlerim doldu. benim kızım 17/2/2006 doğumlu. Bebekleri ile konuşması, kelimeleri sçyleme şekli (yazdıklarından anladığım kadarı ile, her yaptığımı(zı) takip etmesi, se SAKINNN :)) Ben de birşeyi yapmasını istemediğimde üstüne basa basa SAKINN derim. Ben çalıştığım için her zaman yanında olamıyorum ama annem geçen bebeklerine önce uzun uzun birşeyler anlattığını sonra da aynı benim gibi SAKIIIIN diye eklediğini söylüyor :) Rabbim tüm meleklerimizi korusun ve hepsinin hayatımızdaki varlığı için de binlerce kez şükürler olsun....

11/8/08

Şu utangaçlık meselesi çok hoşuma gitti :D Ben aynısını hala yapıyorum :p tabi şarkı falan söylerken değil ama kursta ingilizce bir hikaye falan anlatmamı istediklerinde önce bana bakmayın diyorum herkes kafasını çeviriyor sonra anlatmaya başlıyorum :D Sevmiyorum bakmalarını :p Bisiklet hayırlı olsun :D

:)
sen harika bir annesin, davranışların eğitimin , gözlemlerin bunu gösteriyor.
kızın çok şanslı, sen ve eşin de çok şanslı. Allah her daim böyle önden ilerlemesini nasip etsin kızına, zira yaşından önde gidiyor akıl yaşı:) kırkbir kere maşallah, nazar değmesin aman.

11/8/08

maşallah nazar değmesinn.. çok tatlıı bende bayılıylorum çocukları kendi kendilerine oynarken sessizce izlemeyeeee .... hele de mimikler falan ...maşşallah allah nazardan korusunn

11/8/08

ne güsel sabırla motif gibi işlediğin güsellikleri,öğretmek için çabaladığın doğruları minik yavrunda görebilmek,bende pervine su içerken hep otur kızım derdim,şimdilerde fu fu diyo ve ben daha demeden yere oturuyo hemen,bu çok güsel bişii:)bundan sonrası içinde doğru hayırlı birer evlat olabilmeleri duasıyla inş.kelebeğim,,
(bu arada sana yorum bırakamadım kaç zamandır çünkü sayfan bende açılıyo ama bomboş bi sayfa gözüküyodu,son denememde açıldı şükür,inş. bidaha böyle olmaz :(
sevgiler canım neyse,,

Adsız
11/8/08

tımıl tımıl mı yapmış koltuğu aferin ona =)
çok datlu ya, bebekine falan laf anlatması ay tüm veletler bu kadar çok bilmiş olmak zorunda mı yahu =)

Adsız
11/8/08

Çok tatlı yavrun var. Tatlı tatlı okudum. Rabbim her daim mutlu etsin seni canım...

Sevgilerimle

Adsız
11/8/08

Bisikletini güle güle kullansın .
Ebru teyzesi

sübhabeke yi okuyan dillerinme kurban MaaşAllah BerakAllah

Çok sevinmiştir canım benim Alalhım yüzünü hep güldürsün inşallah

sevgilerr

selamlar iyi geceler...
Dilanuru öpüom

oyyyy yerim onu ben yaa Maşallah:) rabbim hayırlı evlat etsin inşallah:)

Adsız
19/8/08

maşallah dilaranura ne çabuk büyüdü abla olduda bebeklerşne bakıyor:))

diyaloglarına bayıldımçok tatlı maşallah.

reyhan

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top