14

Blogum artik Uyu$uk degil :)

Arkadaslar cogundan sayfamin acilmadigina dair seyler duydum yani bayagidir.
Aslinda bende farkindaydim yavasligin cünkü bendede bazen takiliyordu.

Cilekli Süt'e sorayim dedim ve sagolsun eski temami yeniden kurdu ve fazlaliklari kaldirmisti, düzelmisti.
Yani eski temam fazla eklenti falan kabul etmiyormus!

Benimde yeni temayla ugrasacak vaktim olmaz dedim, ama yinede birkac tema aradim google amcadan öyle acelece.

Bu temayi buldum ve denedim eklentilerimi koydum birkac, o esnada disari cikacaktik böyle kaldi blog :D

Yani bu temayi ben sadece denemistim daha denemek istediklerimde vardi aslinda ama fazla temayla ugrasmakta istemiyorum, bu kalsin bari madem iyi gözüküyor sizede :D
Blogumu cok seviyorum ben yaa, bu blogspota tasinali tam blogcu oldum ama, size demistim burayi daha güncel tutucam diye :)
Yani buradanda anliyoruzki aslinda paylasilacak cok seyler var, herkesin hayatindan paylasimlarin olmasi bizlere okudukca belkide deneyimler kazandiriyor.

Blog insana bagimlilik yapar mi sizce? :) Neyseki iyi bagimlilik diyelim, yani nette bos dolanmaktansa...

Interneti acinca sizde ilk olarak blogunuza mi giriyorsunuz?

Bloga sevgimide birkez daha itiraf ettim bugün :) Sevgimizi saklamayalim degil mi, hayat bunu söylememize firsat verdigi sürece söyleyelim sadece bloga degil herkese, herseye olan sevgimizi ;)

Sizide seviyorum blogumu renklendiren güzel insanlar :)

(Bugün uykusuzum aslinda ama bir sevgidir fi$kiriyor benden :D )

14 comments

Yaşasıııın :)
Evet canım bence bu tema kalsın. Bence çok hoş :) Önemlisi artık sayfanın acılması. Yoksa ben hertür temada okurum seni.
Blog bagımlılık yapar, yaptıda zaten. Ben interneti sadece bloguma girmek için kullanıyorum :)
Ve artık daha sık yazman bizi çok mutlu etti. Hergün okumak istiyoruz seni :))

25/8/08

yazınızı tebessümle okudum.bolca sevgi dolu bir hafta dilekleride ben bırakmak istedim.sevgilerle...

Adsız
25/8/08

kesinlikle ben de bloğumu çok seviyorum.Ve yaşadıklarımı paylaşmak için ilk işim bloğumu tıklamak oluyor.1,5-2 senedir hayatımın büyük kısmında bloğum hakim.Bu arada yeni teman da çok hoş olmuş.Güle güle kullan:)

Blogun gerçekten sade ve güzel olmuş, ben de blogunu açamıyordum, yeni yazılarını bekliyoruz, öptüm

25/8/08

:))

Evet Ceyda bak bu tema tam olmuş eskisi gibi saklanmıyor da hem :)) Biz de seni seviyoruz sevgi kelebeğimiz :))

Adsız
25/8/08

evet bencede biraz geç açılıyordu eski sayfan bende benden kynaklanıyor falan sanıyordum ama değilmiş :)
evet bilgisayarı açar açmaz bende bloğunu açanlardanım bir ara çok bağımlılık yapmıştı gecem gündüzüm bloğa konu aramakla geçiyordu korkup eski bloğumu kapatmıştım :P ama şimdi daha rahatım yazmış olmak için değil yazmak istediğim için yazıyorum :) hep birlikte daha nice nice postlara diyelim o zaman barim .

ben aslıhan 14 yaşındayım blogunuzu bi diş hekiminin yorum sayfasında bulmuştum siz koymuşsunuz ve yanınıda diş telleri ile ilgili gelişmeleri takip edebilirsiniz diye yazmıştınız dün girdim çok beğendim günlük tutmanız,duygusal yanınız falan aynı ben,isminiz sultan sanırım =]VALLA birden size kanım çok kaynadı =]o yüzden yorum yazamadan geçemedim=]

Adsız
25/8/08

Evet açılmıyordu sağdaki kolon çıkıyordu fakat yazılarını yazdığın bölüm beyaz duruyordu :)hatta ben bunu takoz bilgisayarımda farketmiştim bsayarın suçu diyordum ama sonra laptopta da açılmayınca anandım :) ama bu tema da güzel yakışmış güle güle kullan bu arada bnm tohum kaç günd eçiçek açar hala bi gelişme yok :) ilk gün suyun içind eyüzdü o toz sonra bunun suyu çok bence diip suyunu süzdüm bu arada o minik paketteki minik tohum gibi şeyleri de kattım ve de balkonda güneşte duruyo hep sence doğru mu besliom :D hala çiçek çıkmayışı normal mi?

25/8/08

evvet bende ilk pcyi açtığımda bloguma bakıyorum bi ara farkında olmadan bana bağımlılık yapmıştııı :)

ayy bugün giremedim yorujm yazamadım filan ama düzeldimmm :)

bizi seveni bizde severizzz bende seni seviyorummmmmmmmmmmmmmm

Adsız
25/8/08

Hoş olmuş, sade olmuş, güzel durmuş :)) Gözüm sayfanın biryerlerinde şööyle renkli kanatlı bir kelebek aradı yahuu :) Çİlekliyi azıcık daha dürtelesen mi acep??

25/8/08

merhaba
blogundaki sayacı çook beğendim ama sitesine girip htmlsini eklememe rağmen çalışmadı nasıl yaptığını anlatırsan çok sevinirim:D

herkes emek verip uğraştığı bloğuna tıklamadan olur muu aa ayıpsn valla :))

ben de seni çok seviyorum bir kaç blog arkaadaşımdan biri olan gönlü güzel, mahareti bol, neşesi ve sevgisi geniş arkadaşım:)
sevgiyle kal e mi sen...

Adsız
28/8/08

Blog bağımlılık yapmaz olurmuuuu?
Evde net y.o.k. ve gece aklıma bi konu geliyor. Hemen cümleleri kafamda düzenleyip telefonuma not alıyorum. 2 gün yazı eklemezsem bi eksiklik bi boşluk hissediyorum...
=)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top