8

e$iMDen NeLeR iSTeRiM :P

Sevgili Zeynepmelike beni söbelemis, konu kadinlar ne ister?
1- Kadinlar özgürlüklerinin cok kisitlanmasini istemezler!

2- Bedenlerinden cok ruha hitab edilmesini isterler.

3- Romantizm isterler.

4- Paylasmak isterler.

5- Arada güzel iletisim kurmak isterler.

6- Bir derdi olunca dinlenilmek, yaslanacagi bir gövde olmasini isterler.

7- Kendisini güldürecek esprili bir erkek isterler.

8- Sorumluluk sahibi olurlar ve karsidanda bunu beklerler!

9- Nezaketli davranislar beklerler, kabaligi sevmezler!

10- Güzel yahut becerili yönlerinin takdir edilmesini ve bunun gösterilmesini isterler.

11- Karsisinda bakimli, kendiyle barisik, kendine güvenli, ayagi yere basan bir erkek isterler.

12- Güven isterler!

13- Sefkat isterler, gerektigince bir cocuk gibi muamele görmek, hasta olunca nazlanmak isterler.

14- Bir karar asamasinda kendi fikirlerininde önemsenmesini isterler.

15- Yardimseverlik beklerler, gerek cocuk bakimi olsun gerekse ev islerinde...

16- Bazen hareketlerle bile iletisim kurabilmeyi isterler.

17- Yargilayici degil hatalarda ögretici olan bir erkek isterler.

18- Yaslanincaya dek yüzüne bakinca gülümseme olusturan bir erkek görmek isterler karsilarinda, bir erkek!

Düsündüm ve bunlar aklima geldi suan, benim isteklerimdi :)
Yani istemeyen kadinlarda olabilir bu maddelerden ama ben istiyorum ve yarisini görüyorum cok sükür, hepsini görmek zaten imkansiza yakindir sanirim :)
Kimseleri söbelemiyorum iste banane :P

8 comments

çok değişik bi yapıya sahipmiş şu tuna kalesi çok ilgimi çekti :)

bencede çoğu doğru bu maddelerinn :)

ama bana en yakın olanı:
Nezaketli davranislar beklerler, kabaligi sevmezler!
sanırım bu ve
Kendisini güldürecek esrili bir erkek isterler.
buu

Adsız
7/9/08

g�zel payla��m...y�re�ine sa�l�k...beklentilere kar��l�k bulabilmemiz �midiyle slml�yorum seni...sayfam� g�ncelledim...beklerim...�pt�m cnm...

7/9/08

Bazen düşünüyorum da kadınlar da çok şey istiyorlar ya:D

Adsız
7/9/08

canım tabiki etkinliğime katılırsan çok çokkk memnun olurum. paylaşmak için burada değilmiyiz. bekliyorum bana not bırak sayfanda yayınla. gleir alırım ve zevkle yayınlarım. görüşmek üzere
blogcuabla

7/9/08

Bunların hepsini ben de istiyorum..

Çoğunu da görüyorum ve gördüklerime şükrediyorum.. Neden, çünkü şükür, nimeti arttırırmış.. Böyle böyle tamamına ulaşıcaz heralde :))

ilginç bir kule bizim istanbulda da buna benzer var ama yıllardrı hala açılmadı yani açılışını ben hala duymadım. ama bizde de balon gibi bir şey yaptılar boğazda yukarıda yemek yiyorsun sanıyorum kişi başı 1.500 euro civarında :)))))

blog yazılarına baktımda senınle neredeyse aynı dönemlerde başlamışız blog yazmaya bizi bir bağlayan da bu mudur acabaaa :P

ve kadınlar bence sadece hak ettiklerini istiyorlar çünkü bunlrın hepsini erkeklere gösterşiyorlar ve sonuç olarak istiyorlarda... çünkü bunlara ihtiyacımız var ama ruh itibari ile kanaatkar olduğumuz için ne verilirse çok şükür diyoruz :)
iyi bak kendine öptümm

İstiyoruz valla istememek ne mümkün.

Yok yok çok şey istemiyorlar :p

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top