15

HaYIRLI BaYRaMLaR


Ramazan gelirken kapimizi böyle süslemistik kizimla zevkle.
Ve artik kaldirma zamanida geliyor...

Bu yil Ramazan'i istedigim gibi geciremedim, yogunluktur gecti gitti :(
Insallah seneye dolu dolu bir Ramazan gecirmek nasip olur ümidiyle Ramazana veda ediyorum.
Türkiye'de ki Ramazan'in tadi apayri!!!

Buradakiler bunu cok iyi bilirler...

Simdi bayram geldi ama burada haftaici ve bayram gibi degil.

Tv'de hoca " bayram oldugunu hissettirin ailenize ve cevrenize, komsunuz yabanci bile olsa bir tatli ikram edip, bugün bizim bayramimiz deyin " diye ne güzel anlatti. Bunu yapmaya calisiyoruz bizde en azindan. Gurbette yasamanin zorluklarindan biri iste bayramlardaki bu durum.

Gelin bu bayramda cocuklarimizi sevindirelim, onlara hediye alacak gücümüz yoksa bile, kendimiz birsey dikelim yahut yapalim, örelim...vs. herhangi birsey.

Gelin bu bayram büyüklerimizi bol bol ziyaret edelim.

Gelin bu bayrami BAYRAM gibi yasayalim!
Sabah erken kalkip, özenle giyinip, süslenip püslenip mis gibi kahvalti esliginde güne baslayalim.
Evdeki bireyle birbiriyle bayramlasip hediyelessin.
Cebimizde, cantamizda cikolata-seker tasiyalim. Yolda tanimadigimiz cocuklarada verelim...

Gelin bu bayram küskünlükleri yok edelim...
Hepinize mutlu bir bayram gecirmeniz dilegimle!

15 comments

29/9/08

ben de geçenlerde gurbette bayram nasıl geçiyor acaba diye düşünmüştüm. Özel bir tatil olmadan bayram ziyaretleri için vakit ayırmak daha bir değerli kılsa gerek bayramı.Bayramınız kutlu olsun sevgiler.

Adsız
29/9/08

Ailenizle mutlu bayramlar geçirmeniz dileklerimle..Sevgiler..

şekerimden aldım gidiyorum
iyi bayramlar

29/9/08

Sana da mutlu ve huzurlu bayramlar:)

29/9/08

ailenle beraber mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmeni diliyorum, sevgiler,

Adsız
29/9/08

hayırlı bayramlar :)

30/9/08

mutlu bayramlar canım minik ailenize :)

Adsız
30/9/08

Senin ve aileninde bayramı kutlu olsun Ceyda ablacığım Dilanur Ece hanımı da gözlerinden öperim :)

30/9/08

İyi bayramlar :)

30/9/08

sanada mutlu bayramlar abla:)

daha nice mutlu sağlıklı ghüzel bayramlara tüm sevdiklerinle, Anavatanınızsan sevgiler size

Bu sizinle ilk bayramim, daha nice bayramlara insallah :) kib canim öptümmm

1/10/08

iyi dileklerin için çok sağoll :D

bizim bayramlar iyi geçiyor ama inş seninde düzelmeye başlammıştırr ablacımm

Adsız
1/10/08

ceydacım hayırlı bayramlar:)),

biolog77

canımcığım burukluğunu anlıyorum:( ama sen içinde bulunduğun durumdan mutlu olacak birşeyler mutlaka çıkaracak birisin maşallah. nice bayramlara gönlünce erişmeni diler, geçmiş bayramını kutlarım, sevgiyle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top