7

KLaVuZU kullaniyor muyuz?

Kadir Gecesi geldi ve geciyor, yakinda bayramida bu sekilde geciricez ve hayatida...
Bir cümlede herseyide bitirdim gecirdim degil mi?
Ama hayat böyleymis iste, yani -mis diyorum cünkü yaslilardan ne duyuyoruz " Biz daha birsey anlamadikki ".

Bizde ne yaparsak yapalim anlamiycaz belkide...
Demek istedigim temiz olalim, her bakimdan!
Nasilsa ölecegiz, birakalim insanlarla ugrasmayi, onlari oldugu gibi kabullenelim olmaz mi!?

Suan bu satirlari yazmak icin girmedim aslinda...

Kadir Gecesinde izledigim bir animasyonu sizlerle paylasmak istiyorum :
Sizce...?
Kur'an-i Kerim'i bir yabanci kadin yorumluyordu bu gece TV'de, dediki " Kur'an'i her okumamda ayri birseyler veriyor bana, her seferinde bu hisse kapiliyorum"

Biz neden kapilamiyoruz bu tip duygulara?
Acaba icten taa derinden yapilmadigindan mi...
Böylelerine imreniyorum ben iste!

Kur'an-i Kerim'i anlamak icin vaktimiz olmuyor nedense!
Müslümanim diyen herkesin kutsal kitabindan cok seyler bilmesi gerek, yani öyle olmali!

Bu arada ben Fatiha'nin anlamini eklemek geregi duyuyorum:

1. Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
2. Hamd o âlemlerin Rabbi,
3. O Rahmân ve Rahim,
4- O, din gününün maliki Allah'ın.
5- Ancak sana ederiz kulluğu, ibadeti ve ancak senden dileriz yardımı, inayeti. (Ya Rab!).
6- Bizi dogru yola ilet,
7- O kendilerine nimet verdiğin mutlu kimselerin yoluna; o gazaba uğramışların ve o sapmışların yoluna değil.

Kur'an-i Kerim Kadir Gecesi indirildigi icin bu konuya deginmeden gecemedim.

Eger evde Kur'an-i Kerim yoksa internetten okuyun
Buradan Cüz seklinde yahut Sürelerin isminden arayip okuyabiliriz.

Ögrenmeninde yasi yoktur diyerek bu yazima son veriyorum...
Not: Gecen yil ki bu yazimi tekrar cikariyorum depomdan, yazinin tarihi gecmiyor nasilsa :) Kadir Gecemiz hayirlar getirsin bizlere.

7 comments

Adsız
27/9/08

Canım, allah senden razı olsun. Bu ne kadar güzel bir animasyondu böyle ve sen de bizleri haberdar ettin. Ramazan bayramın mübarek olsun. Rabbim senin ve ailenin üzerinden merhametini, mağfiretini eksik etmesin inşallah.

Çok haklısın. Kuranı kerimi anlaya anlaya sindire sindire okuyanlara bende cok imrenirim. Hollandalılar genellikle öyle oluyor. Müslaman olıyorlar ve dinimizin butun kurallarını yerine getiriyorlar. Biz onlar gibi olamıoruz. Onlar dinimizi hepten anlıyorlar ondan sonra kabullenip musluman oluyorlar ve herşeyi güzelce yaşıyorlar. Sonra bize hayret ediyorlar; musluman böyle yaşamamalı diye. hepsini bizden cok daha iyi biliyorlar. Utanmalıyız :(

Sevda
16/9/09

insallah bizde KUR'ANi anlayarak okuyup hayatimizda uygulayanlardanoluruz (tabi caba sarf etmeden olmaz) yazin cok güzel ALLAH razi olsun

18/9/09

Sanırım hiç kullanmıyor ama kullandığımızı sanıyoruz.

29/9/09

ÖNCE BLOGGER SORUNLARI SONRA BENİM İŞLER İŞTE TAM BURDAN İTİBAREN OKUMAMIŞIM SENİ ŞİMDİ BAŞLIYORUM SONDAN OKUMAYA ÇOK GÜZEL BİR KONUYA DEĞİNMİŞSİN BİZ NEDEN HİSSETMİYORUZ

29/9/09

ÇOK SEVİMLİ :))

Çok haklısın,bunun eksikliğini zaman zaman ben de hissediyorum.Böyle aylar, geceler olmasa gerçekten pek de dinle alakamız yok.Bu konuda TRT'yi çok takdir ettim.Ramazan boyunca son derece modern iftar ve sahur programları hazırlamışlardı.Klipler,sohbetler bizi mest etti.Midemizle beraber ruhumuz da doydu diyebilirim:)
Allah hepimizi doğru yola iletsin..Amin!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top