20

YöNeTiCi KIZIM

Kizimin saati saatini tutmuyor, okuduguma göre 2 bucuk yas dönemi( gerci daha bir bucuk ay var 2 bucuk olmasina) olurmus böyle, insallah cabuk gecer yoksa beni aglatip duracak :D
Gecen sabah sabah kalkmisim, kizim ayagini kaldir diyor bana, kaldiriyorum, elini oraya koyma, bunu yapma sunu yapma, yani cocuk beni kimildatmiyor, ben onun makinasi olacagim ne derse onu yapacagim gibi, birde bunlari aglayarak söylüyor istiyor hep bende bunaldim o an ve basladim aglamaya :D
O agliyor ben agliyorum, esim bakiyor :D

Baska birgünde benim kolumu acayip kötü acitti, ayni gün gene alnimi yirtmisti sanirim ve ben artik canim az tabii agladim kolumu acitinca, esimde " cocuk musun sen yaaa " diyo.
Kizim agliyo ben agliyorum, esimde " ben böyle nasil i$e gitcem yaa " diyo :D
Bu arada kolumda hemen morardi hee, acidi agladim napayim benimde canim var :D

Kizim artik herseyi yönetmek istiyor resmen.

Bana yalancik gülümseme yapti bugün bende ciddi duruyordum ve ben ona geri gülmedim diye bir kizdiki bana :D

Birde benim ona davrandigim gibi bana laflar söylüyor.

" Anne bunu bir daha öyle yapma yoksa cok kizarim sana "
" Tatli tatli söylersen bana seni dinlerim "
Dedesinede gecen gicik oldugunda " bana bakma, YASAAAK " diye kizdi :D Adamcagiz oynamak istiyordu halbuki :D

Bu sabah yine cekilmez haldeydi, hatta aglarken yarim bardak ictigi portakal suyunu geri cikardi! Krese götürdü bir süre sonra babasi, birsey olursa ararsiniz diyede tembih etmis tabiki, bazen ihmal ediyorlar cünkü.

Bugün evdeydim ama yinede kresten sogmasini istemedigimden esime götürmesini söyledim.
Zaten cuma günü gitmemisti, yani 3 gündür evdeydi.

Cuma günü hep bir alemdi.
Uyandim amaninnnn kiz hasta olmus, atesi var ve bagirsaklar berbat halde bozuk!
Buna kreste hic bakmazlarda, ne yapsam diye düsündüm durdum.
Esimde ise gitmisti coktaaan, sabah 6 saat ve ciktik kizimla evden, kayinvalidemde görümcemin cocuguna bakmaya gitmis hastaymis cocukta, dogru kayinvalideme götürdüm bu esnada eziyet cektim biraz, asansör ve giden merdivenler bozuktu kac basamaktan tek basima indirdim kizimi arabasinda ve en asagida biri yardim edeyimmi dedi ben inmistim artik!
O gün gec kaldim yarim saat okula.

Cocuklu insanin ne zaman ne olacagi belli olmuyor yani.

Krese giden bir cocuk bu kadar hastalanir mi yaa, yani 2 ay oldu sonucta alismasi lazimdi!
Her hafta hasta cocuk bu hafta gene olursa ben artik baska kres aramaya koyulacagim yani!

Kizimi cok seviyorum :)
Yaramazliklarina ragmen, en ufak bir tatliligi yetiyor bana :D
Benim gibi sulugözlü annesinide cok aglatiyor ama olsun.

Heee bu arada bazen hesapta sorar " sen bana az önce neden kizdin " " sen neden öyle dedin bana" Bende güzelce aciklarim tabiki, aslinda zaten aciklamisimdirda o an yaramazlik vakti anlamamistir ve sonradan anlamaya calisarak dinler en azindan buna seviniyorum :D

20 comments

Adsız
16/9/08

canım benim.bu bebişlerin hepsi aynı.İkra da aynı şeyleri yapıyor bana.okudukça kendimi gördüm.2 yaş sendromu denilen şey bu olsa gerek.sabırlı davranarak atlatacağız inşallah.Allah kolaylık versin :)

o dönem gerçekten hırçın oldukları bir dönem bol miktarda sabır gerekiyor. Bir de kreş hastlıkları maalesef 2 aydan daha uzun bir süre etkili olabiliyor bünyeye göre

16/9/08

kelebeğim,kolay gelsin walla canım büyük bi dikkatle okudum yazdıklarını,zira bizde sizin yoldan geçeceğiz zamanla ;neyse,her yaşın ayrı bi zorluğu,farklılığı var sanırım,mesela görümcemin kızı var 5 yaşının içinde oda bu aralar bi ukala laflar etmeye başladı(yapmazsan yapma ben başımın çaresine bakarım,gibi)yani mutlaka her yaşta sabırlı olup en güzel şekilde yetişmelerine katkı sağlamak gerek sanırım,sevgiler canım,,

Oy oy Ceyda cok zormuuuş. Ben cok sabırsız biri olarak hemen kızarım :)) Sulu göz oldugumdan sanırım bende oturur aglarım. :) Hayırlısı. İnşallah cabucak atlatırsınız bu yaşları. Siz atlattıktan sonra sıra bana gelecek eyvaaah :))

RABBIM AHLAKLARINI GUZELLESTIRSIN GITTIKCE BU KIZLAR ALEMLESIYORLAR GOZUM KORKMAYA BASLADI CIDDEN!SEVGILER VE KOLAYLIKLAR DILIYORUM SIZE...

16/9/08

bu yaşlarda tüm çocuklar aynı benimd eyeğenim var o yaşta bu sıra sürekli ağlayarak istediğini yaptırıyor hep kendi değdi olacak,ama geçici bir dönem bu dönem takma kafana üzülme emi daha fazla
sevgiler...

16/9/08

bana göre onun seni kızdırdığında senin karşılık vermemen çok güzel aslında... çünkü sende ona kızsan bu sefer dahada inatlaşırr :)

hastalık diyince kendimi hatırladım bi an bende 1. sınıftan 7. sınıfa kadar iki hafta okula gidiyosam bi hafta gitmiyodum sürekli hasta oluyodum en son sene atlattım artık 8. sınıfta hiç bişeyim yoktuu inşaallah dilanurunki çabuk geçer...

hee iki hafta git bi hafta gitme yani lafın gelişi çok hastalanırdım onu ima etmeye çalışıyorummm :)

16/9/08

dilli düdükmüş mübarek :))

16/9/08

Artık küçük çocuklar, kendilerinden büyüklerle daha fazla zaman geçirdiğinden tepkileri de aynı yetişkin insan gibi oluyor.Ya da biraz daha ilerki dönemlerde televizyondan gördükleri gibi davranmaya başlıyorlar.
Mesela bizim komşunun bir kızı vardı daha 2 yaşına yeni girmişti.Annesi, anneannesini karşılamak için terminale gittiğinde bize bırakmıştı.Anneannesinin geleceğini duyunca verdiği ilk tepki "A!" oldu.Aynı annesinin şaşırma tepkisi :)
Bu zamanda çocuk yetiştirmekte zor iş.Bir yerden sonra güvenemiyor insan ne bakıcıya ne kreşe..Kolay gelsin :)
-
Bu arada benim eski kullandığım temamı görünce bir garip hissettim :)Ama ortak zevkimizin bulunmasına sevindim :)

Adsız
16/9/08

Selam canım.
Dilanur olayına hemen geçeyim çocuklar bu yaşlarda annelri acı çektikçe haz alırlar mutlu olurlar kısacası bu dönemde senin tek yapacağın şey sabretmek vede onun yaşına inmek hepsi bu bu olay gelip geçici. kreş konusu da öğretmeniyle sık sık görüşüp fikir alışverişinde bulunmalısın. evde ve okulda çocuk için yapılması gereken ortak çalışmalar oluyor vede çocuk sen okula başladığın için ve ilginin azaldığını düşünerekte bu tavırları ve hastalıkları gösterebilir. sabır ve içindeki çocuğu dışarı çıkarmak yapacakların arasında. neyse sana hayırlı akşamlar ve okuldada başarılar dilerim. Pembelihayaller

Adsız
16/9/08

S.a tatlış, shekkercik ben :)
MaşaAllah minik prenses büyümüş de anneye ne cevaplar verirmiş ^_^

Allah ayırmasın güzelcim, bi uğrıyayım çayını içeyim dedim ;)

hayırlı Ramazanlar, dualarından unutma...

Allahimmm çok tatli ma$allahhhh Allah size bagi$lasin abla :) öyle küçük ya$ta bicir bicir konu$an bebekleri çoook severim. Benim de kiz yigenim 2 buçuk ya$inda, bu aralar çok hirçin, her$eye kiziyo, her$eye agliyo, insallah çabucak geçer çünkü vurunca aciyo :D

Canım, çocuk milleti ne yapacağı belli olmuyor dönem dönem değişiyorlar benim oğlum 7 yaşında oldu bu sefer büyüdüğünü anlıyor ben biliyorum ben büyüğüm havalarına giriyor problemler değişmiyor aslında, benimde kızım 13 aylık oldu bakalım küçük hanım neler yapacak, çocuk büyütmek gerçekten sabır istiyor ama bazende o sabır kalmıyor ne yapalım onlarda büyüyecek Allah sana kolaylık versin onlarada ömür.

:)
okuması çok keyifli gelişmeler bunlar, yaşaması zordur elbet:)
allah kolaylıklar versin şeker, ve bol keyifli anlatılar...

17/9/08

Şimdiden muzurluklara başlamış hanımefendi :)
Allah yardımcınız olsun.. bütün zorluklarına rağmen anne olmak güzel bişi heralde :)

Adsız
17/9/08

Yok yok onun değişken oluşu çocukluğunla da alakalı ama İKİZLER burcu oluşuyla da alakalı kendimden biliom anı anına uymaz :D ve de o bıdı bıdı sorular sorması aynı ben aynıııı illaki soru sorarak öğrenicek herşeyi İkizlerr burcu çok meraklı olur kendimden biliom he ben günü geldikçe sana anlatırım kızını :D büyüyünce Fulya dezesi gibi bıdı bıdı konuşcak o meraklı melahat gibi sorular sorcak hep :D

Maşallah tatlı bıdık :)

Adsız
17/9/08

sen yazarken bana darl geldi yaa.benim evn merdivenelride çok fazla ve malesef asansöt yok.bebek arabısını çocugu indirmenin zorlugunu çok iyi bilirm.

ayrıca bu çocuklafrın sendromları hiç bitmiyorki.yok 2 yaş yok 6 yaş yok ergenlik v.s v.s anlaşılan biz hiç ohh diyemeyeceğiz:((

biolog77

18/9/08

ben genelde...ELLEME BENI MANYAK derdim...:)

25/9/08

Merhaba, benim oğlumda 2,5 yaşında ve aynen bu halleri yaşıyoruz yaklaşık 1 yıldan beri yani biraz erken başladık şu trebble two denen döneme. Geçen gün bir yere gezmeye gidicez tutturdu üzerimi değiştirmem diye üzerine meyve suyu damlattığı pijamasıyla çıktık artık. Offf daha neler yanlızca bu dönemi " FİGEN ÜZÜLME BU DÖNEM GEÇİCİ YARIN BİR GÜN BÜYÜYECEK SEN İSTESENDE ARTIK SANA SIRNAŞMIYCAK OZAMANDA ÜZÜLECEKSİ DİYORUM" ve bu 2 yaş sendromlu oğlumla hiç sıkılmadan uğraşıyorum.

Annelik böyle sabır istiyor işte canım :) Dilanur un şimdiki hallerine bak birde şu haline bak. Blogunun en güzel yanı da bu olsa gerek :) Dilanur büyünce bunları okudukça sen yanında olmasan da geçen günlerinizi yaşayacak. Ne güzel bir yazı...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top