16

Bilgisayarinizin Yaninda Neler Var?

Bunu bir söbe konusu olarak yazabilirim aslinda, herkes Pc nin yaninin resmini cekebilir :)Kimin daginik düzenli oldugu meydana cikar :)

Benim masamda genelde yiyecek birsey kirintisi olur, Pc basinda atistirmayi severimde:)
Kurabiye, kuruyemis falan bu tür birseyler olur.
Mutlaka dolu ya da bos bir cay fincani olur, ee yesil caylari, bitki caylarini aksamlari götüren biri olarak bu da normal.
Ufak tefek notlar, kalemligim, Türkce-Almanca sözlügüm her daim bulunur.

Amigurumi yaptigim zamanlar Pc basinda ip kirintilari, makas, cesitli iplerde eklenir, taa ki elimdeki is bitene dek, sonra yerine kaldiririm.

Masamda cok sey bulundurmayi sevmiyorum o zaman cok dolu karmasik geliyor.

Ayrica benim Pc masasinin üst raflari, bölmeleri falanda oldugundan oralarda neler var saysam bitmez. Örnegin kitaplar, sakiz kutusu, seker kutusu, randevu takvimim, taki kutusu, birkac süs esyasi, dosyalar, kuru cicekler...
Bu konu nette gezinirken aklima geldi masasinda neler bulundugunu yazanlar vardi forumun birindede.

Coraplari olan, makyaj malzemeleri , parfümler, kül tablasi, cakmak, pijamasi olan, dis macunu, abajur, mumlar-tütsüler, biblo, cerceve....vs. yani bu kisiye kalmis ve Pc'nin yanindaki alanin büyüklügüne :)
Sizin masalar nasil?

16 comments

Adsız
7/10/08

ben genelde hiç birşey bulundurmamaktan yanayım yazı yazarken aklımı karıştırıyorlar çünkü :/ ama kardeşimin evde olduğu dönemlerde bütün ev pc masasının üstüne çıkıyor desem yeridir :D erkek milletinin büyük bir çoğunluğu ne dağınık yahu .

Adsız
7/10/08

güzel bir konu valla :) Şİmdi baktım da sadece cdler var.bazen de çay bardağı oluyor :)

7/10/08

valla ben bastan diyeyim, ben daginigim :) masam sürekli degisiyor, cünkü laptop kullaniyorum,. genelde alakasiz seyler oluyor...ama en cok kahve oluyor...oda soguyor zaten...soguk kahve iciyorum ;)

bilgisayarım genelde dizimin ustunde çalışıyorum masaya koymuyorum cunku her an yerim değişebiliyor. iyiki de masaya koymuyorum cunku yanımda kuruyemiş cikolata cola vs hiç eksik olmazdı..yanmıştım o zaman ben:)))

Masam karışık olduğunda dikkatim dağıldığndan birşey bulundurmamaya özen gösteririm.İşyerinde iki masam var, biri pc, diğeri çalışma masam ve üzerinde sadece kalemliğim, takvimim, delgeç ve zımbam var, evdeki pc laptop olduğundan kucağımda gezdiririm masa kullanmam yani.

PC MASASININ ÜSTÜNDE MÜMKÜNSE HİÇ BİR ŞEY BIRAKMIYORUM ÇÜNKÜ ZEZE AFFETMİYOR. HATTA BEN KASANIN BİLE YÖNÜNÜ TERS YAPTIM ZEZE AÇIP KAPATMASIN DİYEE...SEVGİLER.

Adsız
8/10/08

yorumum aslında bi önceki konuyla ilgili.Kursa başlaman ve kendini geliştirme isteğin bendede var olan bu hisleri kamçıladı.Çünkü kendimi körelmiş hissetmeye başladım. Makina myo mezunuyum ve bir iş veya bir uğraş edinmek istiyorum.33 yaşındayım ama geç kalmış sayılmam herhalde.Tavsiyesi veya fikri olanlar varsa lütfen yazsınlar...

Adsız
8/10/08

mrb canım.vala bende senın gibi atıştırmayı severim pc başında ama daha ziyade benım pc nın yanında yöresinde oğlişin parmak izleri oyuncakları olur.zıra ben pc başındayken yanıma gelip olayı savaşa çevirmekte üstüne yoktur.

:) güzel bi fikir atmışın ortaya kelebeğim. benim masamın yanında 3 adet sesini duymaya bile tahammülüm kalmadığı halde telefon var malesef:)
bayramda notluğumu değiştirip kırmızı kelebek şeklinde tüylü müylü bir notluk aldım çok şirin:)
kalemlik, kağıtlık, delgeç, zımba, hesap makinesi ve bardak altlığı daimi eşyalarım. ama sürekli masamda klasörler, kağıtlar vs oluyor. ne kadar dağınıksın deseler de düzeni seven biri olarak hep itiraz ediyorum buna, ben çalışıyorum bundan daha doğal ne olabilir ki diye. aaaa unutmuşum bir de sadaka kutusu var benim masada. İşte bu kadar şeker, kal sağlıcakla...

8/10/08

geçenlerde yazı yazarken benimde aklımdan geçti nekadar çok şey var masamda alakasız felan dedim hatta:)
mesela çay felan o kadar sevmem ben,geceleri çilekli süt içerim:D bide kalemlik ve bi kalemtraşımvar tahtadan onuda çok seviyorum:)dur bak masamı eniyisi bi resimliyim ben sana yakın bi zamanda böyle anlatılmıyo,sevgiler canım öpüldünüz şeker kızınla beraber:)

Adsız
8/10/08

Ben biraz görselim, yanımda dagınık birşeyler olamamalı, huzurlu ferah olmalı,yanımda kitaplarım olmazsa olmazım, sagımda solumda kitaplarım var :)

Ama şu çorap, pijama, diş macunu bulunduranlara hayret ettim dogrusu, bu vatandaşların dolapları yokmu yahu..

selamlar

Adsız
8/10/08

Hmmmm benim evdeki pc paşamın odasında ondan sebep bir yanında mini çöp kutusu diğer yanında yazıcı var. Fazla kalabalık tutmuyorum elimin altını. Ama masanın çekmecesinde kalmler, not kağıtları vs eksik olmaz. ben çalışırken de çoğunluk bir fincan ki içeriği sıklıkla değişir. Kimi zaman kahve, kimi zaman bitki çayı,ayran yada meyve suyu vs..

Sabah 08-18 saatleri arasında işyerinde olduğumdan bu pc'min etrafını ne siz sorun ne de ben söyleyeyim :))

masa takvimi
kalemlik, notluk
telefon,
suyum
cebim
minik süslerim
deniz kabuklarım
meleğim
bir gün fotoğrafını ekliyeyim

kızkardeşimin sözünde hediye gelen içi çikolata dolu gümüşlük (bir zamanlar çikolata doluydu artık boş), tv kumandası, cep teli, kıskaçlı not tutacağı, not defteri, selpak...

sevgili kelebek gibi... sobe konusu demişken nurcan beni sobelemiş, ben kimi sobeledim tahmin et :)))

sevgiler...

Adsız
9/10/08

Nete işyerinden girdiğim için ofis ortamı, deri dosyalık,takvim, notluk, bide ne işe yaradığını bilmediğim altın yaldızlı ayakta duran iki kalem var.
Ama evde pc varken dağınık bi şahsiyet olduğumdan masanın üstünde kıyafetler, kitaplar, bardaklar, tabaklar, kalem ve post-it vardı. =)
Bide temizlik sevmediğim için 2-3günlük toz-kırıntı olurdu. =D

Adsız
9/10/08

Böle bir sobe vardı vazgeçemdikleriniz die benim de vazgeçilemzim tabi ki odam(içindeki her türlü zerzevat yani)

pc min yanını çok mu merak edion

ahanda şu linkte mevcut

http://fulyailkim.blogcu.com/sobelendim_21689971.html

benden gayrisi var migren ahpımdna tutta tokaya silgiye sözlüğe tığa kadar :D

Not:masüstü çöktü kullanamıyorum dizüstünüde dizimde kullandığım için dizlerimde tertemiz çay bardağını bilem dizime koyamıom hijyenik bi ortamdan nete bağlanmış oluom bu vesile ile :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top