7

PageRank 3

Benim genelde hep kocaman "0" olmustur.
Eski blogumda en fazla "2" ye cikti birkac senede.
Insan degeri "0" degilde fazla görünce gülümseyebiliyor benim gibi :D
3 olmus Pagerank degerim :)
(sevinsin garibim :P )
Daha aktif oldum bu bloga tasinali ondan belkide...

Aslinda yazacak o kadar seyim varki, yinede hepsini yazamiyorum.
Paylasacak birsey bulamayanlarada sasarim genelde ben, cünkü yasamin icinde cok sey vardir zaten basli basina.

Pagerank degeri bahane, blogumu seviyorum ben, özel bir mülkiyetim gibi sanki. Blogum bir sanal odam ve sizlerde degerli misafirlerim, odami senlendiren :)

Not: Sizde sitenizin Pagerank degerini ölcmek icin buyrun, sitenizin adresini yazin ve CheckPagerank'a tiklayin, sizinkiler kac banada yazin sonra :)

7 comments

Çok gec bile kalmış o pagerank 3 ! her konuya el atıyorsun, insanlar blogunda kendine dair biirçok şey bulabiliyor. Afferim bloguna :) Merak etme daha çoook cıkar o puan inşallah :) Benim garibimde 2 :) hep de öyle kalacak sanırım :)

Hayırlı olsun, biz de seviyoruz blogunu, paylaşımlarınızı

PaGeRanK NeDir ?
Diye inceleme yaptım. Benim değerim 1 çıktı ve buna hiç şaşırmadım. Blogcumu çok fazla güncelleme fırsatım olmuyor

Adsız
13/10/08

valla ben değerin nerede yazdığını göremedim.nerde yazoyor yaa:(((

biolog77

14/10/08

ben direkt görüyorum her sayfada google toolbar kullanıyorum çünkü ;)

Adsız
13/3/09

benim pagerank 4 Çıktı.galiba çok link kasıyom :P

sağolun çok işime yaradı.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top