16

Tuvalette Sanat Faciasi :D

Evde boyama krizim tuttu, illa birsey boyamaliyim.
Senede bir geliyor bu bana, hemde bu mevsimde genelde sonbahardan sanirim:)
Gecen yil bunu boyamistim.
Bu defa evde kimsede yok dedim, aldim elime boyalarimi.
Gecenlerde bir karikatür görmüstüm onu yaparim diye düsündüm.

Tuvaleti sectim bunun icin :D Tuvalette hem kötüde olsa göz önü degil nasilsa dedim :D
Sanki ben karikatür ustasiyimda hemencecik öyle pat diye cizebilecegimi zannettim.


Ve meydana bu manzara cikti, bir yandan deli gibi kahkaha atiyorum evde, "sanat dehseti yaptin kizim" diyorum.
Sonrada baktim böyle ürkütücü gözüküyor tuvalet, bari bunu baska birseye cevireyim dedim.

O kafa kismini tamamen sari boyadim, sarida zar zor kapatti acik renk oldugundan kat kat sürdüm.


Sonrada bu yine cicek olacak mecbur dedim, etrafini yaptim ve biraktim.
Hic plansiz sekilsiz calisirsam olacagi bu zaten :D
Esim gelince bir baktiki, sustu sadece :D
"Iyi baska yeri denemedin" dedi. Bende "bundan sonra boyama krizim gelince tuvaleti kullanicam" dedim :D
Esiminde karariyla tuvalet benim karalama defterim olabilirmis :D
Bu arada cicegin ortasinda " I feel sooo Good" yaziyo :D Biraz esprikli olsun dedim :P
Siz siz olun benim gibi yapmayin hee sakin, buradan bir ders alin diye paylasiyorum :D

16 comments

Adsız
30/10/08

valla bence çok iyi yapmışsın canım.)bu da bir stres atma yöntemi olabilir..İyi fikir veridn bana :))Bol ilhamlar dilerim sana da:)))

30/10/08

harika bi boşalma alternatifi bencede,walla kutluyorum seni,geçenlerde benimde buna benzer bi krizim oldu,buzdolabının üstüne onlarca çıkartma resim yapıştırdım,ve gruplar halinde yapıştırıp sanki bi hikayenin parçaları gibi olmuşlardı:) sonra bu krizim geçince buzdolabının üstü kalabalık gelmeye başladı ve tırnaklarımla kazıya kazıya 1 saatte anca çıkarabildim:) sende kendimden bişeyler bulabilmek ve buldukçada sana kendimi daha çok yakın hissedebilmek güsel,bunuda bilmeni istedim şeker arkadaşım:)hayırlı akşamlar,,

30/10/08

son hali güzel olmuş ben beğendim, biraz renk katmış ortama :P

Adsız
30/10/08

Ben resim çiziktiremiom :'( ve içimde kalan şeylerden biridir nağmeli laflı şiir yazamamak ve resim çizememek :( sen ne güzel çızmışın benim annemde çok güzel çiziyorr :)ama evimizi çizmedi hiç

Adsız
30/10/08

ilki için aynı şeyi söyleyemeyeceğim ama ikincisi harika olmuş bence de...en güzelini yapmışsın...:)) sevgiler...
aysemmm

30/10/08

Ellerine sağlık,güzel olmuş:))Demekki çılgınlık var sende:))Sevgiler:))

Harika görünüyor valla erkekler ne anlar sanattan dimi ama

30/10/08

Çok hoş olmuş bence :D Ben de birkaç gündür yatağımın yanındaki duvarı boyamayı düşünüyorum :D Öğrenci evine değişim şart :p Bu çiçeğin minik minik olanlarından yapacağım :d Appa bunların devamı gelsin de fikir olsun bize :D

30/10/08

:)) tebessümle okudum, mutluluğun mutluluk verdi..

süper olmuş valla renk gelmiş wc ye :))

keyfiniz daim olsın ;)

çok güzel bir düşünce benimde canım sıkılınca evin duvarlanımı boyasam zannımca sende gördüğüm kadarı ile işe yarıyor :)))) harika

ehehehehhe delisin sen valla :) Niye bırakmadın ilk yaptıgın resim gayet hoşdu :D Hem bakıp bakıp gülerdin işte :D Kendi evim olursa ilerde inşallah o zmaan belki bende denerim D:

31/10/08

haha alemsin ya :))) zaten o esprikli yazısı olmasa görürdün gününü sen :pPp eşinin dilinden dalgalarından kurtulamazdın işin albenisini o olmuş gibi :)

Allah iyiliğini versin, çok alem kızısn yaw:))
valla çatlaksın:)))
iyi kıvırmışsın ellerine sağlık, süpersin...

Çok hoş ya direk duvardan başladın demek, devam et bence güzel duvar resimleri çıkar, istek olduktan sonra

Çok güzel ya... Çocuklarım küçükken evde badana yaptırmaya karar vermiştik. Badana öncesi odanın duvarını deliler gibi boyamış ve çok eğlenmiştik. Nasıl bir keyif olduğunu biliyorum. Ne iyi etmiş de eğlenmişsiniz. Hem de ortaya çok güzel birşey çıkmış.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top