14

Film izlemek isteyenlere

Biliyorsunuz bazen izledigim ve begendigim filmleri öneriyorum, epey film izledim yine...

Bu yazimda üc tanesini sizlerle paylasicam.

Ilk film bir Kore filmi, film sessiz geciyor, ama sessizlige ragmen akici sekilde izliyor insan, duygusal, degisik ve sevgi dolu bir film.

Filmdeki basrol cocugun evi yok ve evde olmayanlarin yahut tatilde..vs olanlarin evinde durarak sürdürüyor yasamini, birgün böyle bir evdeyken bir bayanla karsilasiyor ve sonrasi hayati ona bagli olarak degisiyor, devaminida izleyinde görün :)
Bende netten izledim, BUYRUN.



Ikinci bir film ise Peri Tozu, filmde sevmedigim kisimlarda vardi ama masalimsi olmasi hosuma gitti, hayati baska bir yönden gösteriyordu sanki...


Ama yabanci bir masali film yapmislar gibi geldi bana.
Ama film bitince esimle kendime dönüp bakmamiz biraz sohbet etmemiz iyi oldu.
Birde filmdeki arkadaslik-kardeslik sevgisine hayran kaldim.



Ücüncüsü ise Angelina Jolie'nin basrollerini oynadigi Wanted filmi.

Ilginc konulari sevenler icin özellikle iyi bi film ama biraz kanli canli :P

Biraz daha anlatacak olursam, hali üreten bir fabrikadakiler, her halidan belirli bir sekilde isim cikariyorlar, örülürken ipin olusturdugu yanlisliklardan falan, bu isimdeki kisiyi öldürüyorlar sonra, devaminda dahada ilginc seyler oluyor tabiki...
Hareket sevenler izleyin mutlaka :)

14 comments

Bu peri Tozu nu merek ettim. Masalsı oluşu ilgimi çekti. Paylaşım için teşekkürler...

seviyorum boyle film yorumlarını bazen olumlu bir yorumla hiç izlemek istemediğim bir filmi merak edip izledikten sonra beğenebiliyorum...teşekkürler canım:)

23/11/08

peri tozunu bende izlemeyi istemiştim inşallah gezmekten fırsat bulursam izleyecegim:)

23/11/08

Ben de seyretmistim Peri Tozunu arada SIKSA da guzeldi
sevgiler

Adsız
24/11/08

peri tozunu ben de merak ediyorum.Mutlaka izleyeceğim...

24/11/08

ben de peri tozunu merak ediyorum
oradaki kızı cep telefonu ile ilgili tv programından tanıyorum
sevimli ve doğal
eminim filme de yansıtmıştır

24/11/08

Psikologumuz bir film tavsiye etti, "Efsanenin donusu" onu izlemek istiyorum ama film ozurlu ben daha izleyemedim, filmin tamami terapiymis, ilgini cekerse diye ismini de yazdim, svgilerimle canim...

hmmm üçü de ilgiç filmlere benziyor. ama benim hiç netten ya da vc den sinema izleme alışkanlığım yok. bir gün raflarda cd lerine rastlarsam sen aklıma gelceksin ve alıp izlicem:)
öpüldün...

24/11/08

bliyormusun bu aralar böyle film tavsiyelerine acayip ihtiyacım vardı,çok işime yaradılar,sağolasın canım :D

24/11/08

slm arkadasım chene bayıldım ellerıne saglık sevgıler :))

onerilerin icin cok mersi .hepsini yazdim kafama izleyecegim)

Adsız
25/11/08

baştaki film benlik :D

ilk filmde oynayan kızı tandımmmm trtde geçenlerde size tavsiye ttiğim dizide oynuyordu çok güzel kadın doğrusu bu filmi merak ettim...

26/11/08

angelina hayranı olarak wanted i izledim bende hareketli hoş araba sahneleri süper bir film ama o kadar işte :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top