15

Sünger KIZ

Epeydir örgü iplerime hasrettim, aslinda vaktim olduda ben tembellik ettim sanirim.
Ama diger bloglarda örgü oyuncaklari gördükce örmeyi özledigimi farkettim, acayip özlemisim hemde:)
En son amigurumi Chen yapmistim ve bayagi oldu.

Bu defa öylesine birsey yapacagim diye ciktim yola, yani ne eserse, plansiz ve uyduruk olsun istedim :D
Pembe yumusacik ipligim vardi örmeye basladim, sonra onu dikdörtgen seklindeyken diktim, yüzünü isleyincede kolluk olur bundan diye gecirdim aklimdan, alternatifleri degerlendiriyorum güya :)

Sonra saksinin altinada koyulup süslü bir saksi olusturulabilirmis diye düsündüm.
Yahut bardak isitici, icecegimiz sogumasin, üsümesin diye :D

Neyse ben bunu dikeyimde oyuncaga cevireyim en iyisi dedim kizim uyurken.

Sac yaptim gelisigüzel, siyah kurdeleler taktim, hatta o fincanin icinde saklandigi resimde piercing var agzina dikkat ( kalpli bir piercingi var ondan saklaniyor göstermemek icin :D ).
Ama sonra cikardi sacina toka takti hanim hanimcik oldu :P

Kizim görünce sevindi yine her zamanki gibi, hatta hemen ardindan yine ör anne dedi.
Ismi ne olsun dedigimde, atti tuttu birseyler sonunda "bu SpongeBob anne" dedi.
Bende ama kizim bu sari degilki dedim, sadece köseli olusundan benzetti belkide :D
O öyle deyince aklima aslinda SpongeBob'un kiz versiyonu yapilabilir, degisik olur diye düsündüm, sacli falan :)

E buna Sünger Kiz diyeyim ben bari, kizimin yogun istegi üzerine :)
Bu oyuncaginda dünyaya gelisi böyle oldu i$te :)
Bu arada scrapbook teknigiyle resim ilk defa süslüyorum, hosuma gitti ama, bende modaya uyayim biraz :D

15 comments

16/11/08

çok güzel olmuş bileklik olarak kullanma fikri hoşuma gitti benim

16/11/08

Çok tatlı olmuş eline sağlık:)

16/11/08

eline sağlık çok güzel olmuş:)

ellerine saglık :)

çok güzel olmuşş ya denemek istiyorum..eline sağlık cnm

17/11/08

cok hos bu sunger kiz yaa, baksana her yere de ne guzel yakismis ;) ellerine saglik canim...

arada almak lazım elimize ipleri neyim ..

çok güzel olmuş canım eline sağlık

Adsız
17/11/08

Çok başarılı ve sevimli olmuş sevdim bunu :)

Adsız
17/11/08

Anam ne kadar da şapşi çok sevdim ben bunu ya :)

17/11/08

sünger kiz - kare pantolon...spongebob´u sevmiyorum - sünger kizi piyasaya sürelim!

sükse olur!

söhret olur! spongebobun yavuklusu olur ;)

Kızın haklı, onlar bizim görmediklerimizi görüyorlar kalıpsız bir şekilde. Sünegr kız çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Bardak ısıtıcı da fena durmuyor hani

Adsız
18/11/08

çok şeker bişey olmuş :D sünger bob hastası biri olaraktan uzaktan akrabası olan bu hanım kızımıza da hem sempati besledim bağrıma bastım sevdim :P sarışınından da isterük :)

18/11/08

cok sırın bırsey olmus canım ellerıne saglık

19/11/08

yaptığın şey yine süper olmuş,bu bi yana bana bi kenara tıkıştırıp özlediğim iplerimi hatırlatıyorsun,bişeyler üretmeyi bende özledim banane yaa,kendim için bi vakit istiyorum:P

19/11/08

ben en çok gülümsemesini sevdim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top