15

Yarim kalan PuZzLe

Bu Puzzleyi eski blogumda yaparken yayinlamisim (16.08.2006'da), sonra devam etmistim bayagi hatta üstten birkac sira kalmisti sadece bitmesine ve o sira bize misafir gelecekti sanirim, tamda hatirlamiyorum ama misafirle ilgili olduguna eminim, o nedenle yemek masasindan kaldirmistim, kutuyu oldugu gibi depo olarak kullandigimiz minik odamiza attim.
Demekki gelenler cok görüsmedigim biraz yabanci kisilerdi!
Yoksa normalde ortada kücük masamiz var onda yiyoruz biz hep.

1000 parca Puzzleden baslamak iyi degil bunu anladim, yani zorlaniyor insan, önce 500 parcadan baslanilsa iyi olur bence.

Gezerken cocuklar icin Puzzle gördüm ve hemen kizima almak istedim halbuki kizima göre zor henüz ama yinede almak istedim. 4 tane, her biri 25 parca ve ince tahtadan yapilmis bu puzzleler cok kullanisli kizim icin, yirtamaz :D

Simdilik cok sevdigini söyleyebilirim, iki gündür onu oynuyor, parcalari zorla birlestiriyor o kadar kuvvet harciyorki, yani uymayanlarida birlestirmeye cabaladigindan :D
Benim yardimimla az anliyor ama yinede tamamen yapmasi imakansiz henüz :)

Belki kizim az büyüyünce o bitiremedigimi ikimiz yapariz kizimla ve sonrada duvara asariz cerceveletip :)

Hic yapmamis olan var mi icinizde, bence deneyin belkide cok hosunuza gider :)

15 comments

bayılıyorum puzzle en büyük tutkularımdan biri..

Adsız
13/11/08

puzzelelara ayşenin de ilgisi çok cnm...bir de dilanur kadardı sanırım biz ona hayvanat bahçesi almıştık tahtadan...o kadar güzel yerleştiridi ki bir de tüm hayvanları öğrenmişti yerlerine koydukça isimlerini söylerdi yada çıkardığı sesleri çıkarmaya çalışırdı:) tavsiye ederim oralarda bulabilirsin sanırım...sevgiler...öptük sizi...

14/11/08

bizimde vardı 1000 parçalı puzzlemiz, eşim almıştı yeni evli iken, ee çoluk yok çocuk yok tabi :) hiç bir zaman bitiremedik, pek sevmedim ben, çocuklar için çok iyi ama, miniğine aldığın ahşap puzzlelere bayıldım, burada kartondan var, ahşapta araştırayım, belki vardır.sevgiler canım.

14/11/08

benim de bir yarim puzzle hikayem var blogumda :)
bitecek mi yoksa gene kutuya mi donecek azman gosterecek :)

puzzle halısı öneririm çok işe yarıyor misafir geldiğinde topla kaldır bozulma olmuyor puzzle da

14/11/08

Benim kuzenim puzzle hastasıdır. En büyük hobisi. Ben de bi aralar denedim. Senin gibi bir misafir ağırlama anında mecburan toparlamak durumunda kaldım ve girişimim böylece son buldu. :) Belki ilerde yine denerim.

Adsız
14/11/08

Bakıcımız (ablamız aslında) sağolsun kuzuya SABAH gazetesinin verdiği kuponları biriktirerek 60 parçalık bir puzzle almış. (Çok hevesli allah razı olsun)
Ama tabii kuzu için biraz zor paşam içinse fazlasıyla kolay geldi :) Biz de ilerde kuzu için tekrar çıkartmak üzere sakladık. Birazdan MİGROS'a gideceğim öğlen arasında 2 sine de yaşlarına uygun puzzle almak gerek çünkü çok seviyorlar bu zamana kadar aldıklarım çerez gelmeye başladı :)
Hatırlattığın için tşk..

14/11/08

sabır işi bence puzzle herkes yapamaz
ama başlayınca da çok zevkli
en çok da yaparken yarım kalınca ortada durması
dağınık kalması kötü oluyor
bir yeri olmalı özel evde yer ayırmalı puzzle yapmadan ona göre

kusura bakma noktasuız, virgülsüz bir yorum oldu bu
sevgiler

amanııın senin bu puzzelları örüncü benim kendi puızzlem geldi aklıma. Benimki adah yarıya bile gelmedi.İlk evlendigimiz amanlar almıştık, bir daha başına oturmadık :( Şimdi asude var, uzun süre dokunamam daha o puzzle a.

Adsız
14/11/08

yusufda puzzelarla oynamayı çok seviyor.ama bizim puzzelarımız biraz daha kolay :)) şuan 30 aprça puzzelarıyla oynuyor.daha ilk aldığım gün 15 tanesini yerien koydu akıllı tospam:)) (henüz 22 aylık)

biolog77

14/11/08

puzzellar harika dinlendirip dikkatini toplatıyo insanın,eskiden çok severdim ve yapardımda,ama şimdilerde cıkkss:D
kısmet kızımla beraber yaparız ilerde bizde belkim,dilanurunkilerde güselmiş tahta olması ayrıcada güselleştirmiş olayı:))

14/11/08

aslında bende denemek ıstıyorum ...
ama erteleyıp duruyorum

ben de heveslenyorum hep ama çok vaktimi alacağını düşündüğümden vazgeçiyorum

15/11/08

Dilanur un puzzlelarini cok begendim, yaparsiniz artik bol bol ana-kiz ;) iyi gunlerde kullanin ceydacim...

ben hayatimda cocuklarinkinden baska bi kere bile buyukler icin olan puzzlelardan almadim da yapmadim da, 1000 li hatta 1500 luler cok zor ve sanki stres almaktan cok stres verirgibi geliyo bana...

Adsız
15/11/08

Ayy ben bayılıyorum puzzle yapmaya birde asap tellerimde bozuluyor he yaparken :D bi kaç gün dünyayla bağlantımı da kesiom illa bitecek yapamdım mı gıcık oluyom :) Dilanur da bana benzicek ilerde ben o küçük cadıda kendimi buluyorum şu anki halim bile küçük bi çocuk gibi ben küçükken çok yapardım puzzle hatta annem ablama bir puzzle almıştı o benden 3yaş büyük ve yapamıyordu ben yapmıştım herkes maşallah maşallah bu kız ablasındna akıllı olacak diodu bak lafları bilem hatırlıom :)bu arada yapmış olduğum biri 1000 diğeri 500 parçalık iki tablo puzzle ım var ama bziim evde büyük yemek masası yok yani mutfkata yemek masamız var sadece o nedenle zor oluyor evlenince artık devam ederim tablo yapmaya benim puzzlerım blogta puzzler kategorimde var bakmak istersen :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top