4

Cocugunuzun müzige ilgisi varsa buyrun firsat!

Hu huuu duyduk duymadik demeyin :)
TRT çocuk korolarına sınavla eleman alinacakmis.

Ee cocugunuz müzige merakliysa TRT'den daha düzeyli güzel bir yer olur mu ?
Ben Türkiye'de olsam cocugumun yasi uygun olsa isterdim dogrusu :)

Koroya katılmak isteyenler için;

20-21 Aralık 2008'de İzmir'de,
27-28 Aralık 2008'de Ankara'da,
10-11 Ocak 2009'da İstanbul'da sınav yapılacak.

Sınavlara katılmak isteyenlerin 24 Kasım-19 Aralık 2008 tarihleri arasında nüfus cüzdanı, 2 vesikalık fotoğraf ve 1 YTL posta pulu ile Ankara, İstanbul ve İzmir radyoları müdürlüklerine şahsen başvurmaları gerekiyor. Mektupla yapılan başvuralar kabul edilmeyecek.

TRT çocuk koroları sınavlarına katılacak adaylarda, 2001 doğumlu olma, gelişmeye elverişli, kaliteli bir çocuk sesine ve bu eğitimi yürütebilecek yeterli düzeyde müzik kulağına ve belleğine sahip olma, koronun çalıştığı il sınırlarında oturuyor olma şartları aranacak.

Katilan olursa bana bildirsin merak ettim simdi :)

Basarilar :)

4 comments

Adsız
3/12/08

Ben ilkokulu semtimizin en kaliteli ilkokulunda okudum yani iyi bi okuldu lafın özü :D ve sınıfımızda iki arkadaş vardı bu TRT Çocuk Korosundalardı her müzik dersinde örtmenimiz onlardan sınıfa şarkı söyletmelerini isterdi biz de yepyeni şarkılar öğrenirdik ve de bu koro TRT'de çıkardı arkdaşlarımızı tv de görünce çocuk aklı onları ünlü biri sanardım ben hep :D

merhabalar bende bu sabah TRT 1kanalında duydum bu olayı kalbimiz birmiş valla bende siteden duyurayım diyordum iyi olmuş sende yazmışzın bende yazıyorum hemen herkes duysun belki birimiz yavrusunu görürüz duyarız oralarda....

evettt müzik kulağı olan çocuklara bu duyuru çok faydalı olur
TRT ile büyüdük biz
ne önemliydi bizim çocukluğumuzda
keşke ankarada olsam da ben de oralara gitsem diye içimden geçirirdim

5/12/08

yeteneği olan çocuklar için farklı bir sosyallik doğrusu,bizimkiler daha bebek olduğuna bilemiyoz tabi:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top