4

Cocuklar icin öneriler

Cocuklar icin anadili ögrenmek önemli, özelliklede yurtdisinda yasayan cocuklar icin. Cünkü cogu cocuk anadilini tam ögrenemeyince bir baska dilide ögrenemiyor ve okulda dil problemleri yasaniyor. Cocugumuza anadilini iyi ögretmeliyiz ki diger dilleride zorluk cekmeden ögrenebilsin!
Alfabeyi cocuklara oyun halinde ögretmek icin bir site var.
Hem ayrica güzel masallarda var, kizim begendigi icin eminim sizin cocuklarinizda begenecektir :) Özellikle yurtdisindakilerin ihtiyaci olan bir site diye düsünüyorum.
Buyrun siteye: Müzikli Alfabe

Birde cocuk konusuna girmisken kizimin begenerek saatlerce izleyebilecegi bir cizgi film önermek istiyorum. Biz Youtube'de izliyoruz. "Ücüzler Cizgi Film" yazin hemen karsiniza cikar zaten. Öyle basit kelimelerle konusuyorlarki, 2 yasindan sonraki cocuklar cok anlasilir bir sekilde :) Ben bile severek izliyorum :) Ne sekerler degil mi :P

4 comments

Verdiğin site çok güzelmiş gerçekten.Kavramlar filan benim kıza da uygun.
Bu üçüzlere bizimkiler de bayılır.Aynı zamanda Umutcocuk.com adresinden de izliyebilirsin. Bir göz at istersen, bir sürü çizgi film var.Paylaşım için sağol..

Adsız
12/1/09

üçüzleri İkra da izliyor ve çok seviyor..Oldukça faydalı bence.Kolay ve güzel öğretiliyor :)

12/1/09

verdiğin site bilgilendirici,tavsiyen süper yine:)
bu üçüzleri hangi kanalda izlediğimi hatırlayamasamda bende takip ediyorum severek:D

Adsız
20/1/09

Cicim kaldera siteye bayıldı bayıldı teşekkürler ediyorum. Çooook öptüm kızım adına seni :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top