5

Dileklerim üzerine bir Söbe

2009'dan neler istiyorum, diliyorum sorusuna mimlendim sevgili Pasa tarafindan ve cevapliyorum aklima suanda ne gelirse...Bu arada bende birilerini söbeleyeyim, hmm. SananaAki BananeSan ve Ayci sizi söbeliyorum :)

*Öncelikle saglik, huzur dolu olsun evim hep :)

*Manevi yönden daha güzel seyler yapalim, yasayalim istiyorum esim ve ben hatta cevrem.

*Üniversite egitimime Mart'ta baslayacagim ins, basariyla devam edeyim :)

*Ailemle yazin görüsmeyi ümit ediyorum, yani bir Türkiye tatili :)

*Kizimin kreste daha hastalanmamasini, ona daha iyi bir kres bulmayi, aklimin onda kalmamasini istiyorum.

*Kafadengi Viyana'da yasayan yeni arkadaslar istiyorum :)

*Bol bol sosyal aktivite istiyorum.

*Hayatimda yapmadigim güzel ilkler yapmak istiyorum :)

*Belediyeye eve yazilmistik, güzel ulasimi rahat kiziminda odasinin olacagi, kirasida uygun bir ev istiyorum :P Icinide hayalimdeki gibi dösemek istiyorum.

*Esimin simdiki isinde hep ömürboyu kalmasini istiyorum, hem o rahat hemde ben orada calismasindan rahatim.

*Maddi yönden darlik cekmeyelim istiyorum.

*Yardima muhtaclara yardim etmeyi istiyorum, öyle firsatlar ciksin önüme.

*Blogumda aktif kalabilmeyi istiyorum :)

*Yeni örgü oyuncaklar örmek istiyorum :)

*Namazlarimi hic gecirmemek istiyorum...

*Allah yolunda bilmediklerimi ögrenmek, bu yönde gelismek istiyorum.

*Kizimi iyi yetistirmek istiyorum.

*Cevremdeki insanlarin mutlu olmalarini istiyorum.

*Bosanmalarin azalmasini mümkünse olmamasini, yuvalarin huzurla dolu olmasini istiyorum.

*Esimle aramizdaki tek sorunun geri gelmemesini coook istiyorum.

*Dünya icin baris istiyorum.

*Gökkusagi görmek, yagmurlarda islanmak, bol bol pamuk sekeri yemek, güneslenmek, yüzmeyi tam ögrenmek, evde DVD geceleri düzenlemek, enfes yeni yemek tarifleri denemek, siir yazmak, esime yeniden asik olmak, dis tellerimle sorun yasamamak....vs.

Simdilik bunlar :P Yani gece gece bunlar geldi aklima uykulu kafayla.

Cok mu sey istedim acaba :S

5 comments

5/1/09

yok çok değil gayet güzel mantıklı şeyler istemişsiniz allah gönlünüze göre versin sevgiler...

5/1/09

ceydacım, hayırlısı ile tüm dileklerine kavuşursun inşallah, sevgiler cnm.

Adsız
5/1/09

:))) mimlenmişiiiiimmm kendi üslubuma uydurup caponvari şekilde post haline getireceğime emin olabilirsin ablam :D bu arada dileklerin duaların diyelim daha doğrusu çok güzeller hepsine ayrı ayrı Amin olsun :))

6/1/09

hakkında herşeyin hayırlısıyla dileklerin gerçekleşir inş.:D

6/1/09

bir ara sandim isteklerin bitmicek ;)

yok bence istedigi sürece insan...yasama gücünü aliyor...benim simdi bir liste yapmaliyim...

;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top