8

Herseyden 4

Ayci beni mimledi, vakit gecmeden unutmadan hemen yaziyorum:

Yaptigim 4 is:

*Staj yerleri ariyorum bu siralar kendime.
*Kariyer planlama kursuna gidiyorum.
*Evdeki isi hic söylemiyorum yapmak istemeyince cokta zorlamiyorum kendimi, ev isi hic bitmez nasilsa :)
*Is sayilmaz diger kalanlar sevilerek yapilanlar :)

Defalarca izleyebilecegim 4 film:

*Filmleri tekrar tekrar izlemeyi hic sevmem, nadirdir tekrar izleyecegim film!
Ilk kez izlerkenki etkisi olmaz tekrarlarinda, bazi karmasik filmlerde daha iyi anlamaya sebep olur ama.

Yaşadığım 4 yer:

*Samsun
*Viyana
Baskada bir yerde uzun süreli yasamadim :) O yüzden 4 yer yazamiycam.

Izlediğim 4 tv programı:

*Trt Int izliyorum ara ara her aksam dizi oluyor onu takip etmeye calisiyorum.
*Hergün Spongebob izliyoruz kizimla :)
*King of Queens yabanci komedi diziyi izliyoruz, evli ciftin komik diyaloglarina bayiliyorum :)
*Hava durumunu takip etmeye calisiyorum, Viyana'da bu önemli, ani hava degisimleri olabiliyor.

Tatil için gittiğim 4 yer:

*Tatil icin genelde ailemin yanina giderim, onlarin özlemi baska yere gitmemi engeller :)
*Kars'a gitmistim ama dayimin evlilik vesilesiyle.
*Istanbul'a gittim ve cok sevdim, yine yine yine gitmek istiyorum :)
*Viyana disina gittim esimle mopedle( bu ped dediysem hani 50 cc lik motorsiklerin kardesi yani :D )

En sevdiğim 4 yemek:

*Etli yemekler, pilavla birlikte.
*Dolmalar
*Firin yemekleri
*Tuzlular,börekler

Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer:

*Ailemin yani
*Istanbul
*Gökler,bulutlarin üstü :)
*Manevi tarafa bir gidip gelmek isterdim nasil diye önceden görürdüm :P

Bir yagmur damlasi olsaydim düsmek isteyecegim 4 yer:

*Kupkuru kurak topraklar
*Susamis güzel meyve agaclari - cicekler
*Nesesiz bir insanin yüzüne düsüp onun dikkatini cekmek isterdim
*Susamis birinin agzina :) Susuzlugunu gidermesemde yinede bir damla olurdum dudaginda :)

Veee tarafimdan söbelenen 4 kisi :

*Moonsun
*Seinep
*Gamzeli Anne
*Mavianne

Kolay gelsin bayanlar :)

8 comments

22/1/09

mimleri seviyorum, birbirimizi daha iyi tanımamıza yardımcı oluyor, filmleri tekrar izlemeyi ben de sevmem, damak zevkimizde aynı, sponge bob, ailece sevdiğimiz çizgi film :)

sevgilerimle ceydacım. :)

Kelebek'im tesekkur ederim :)) Mimini siraya koydum :)) Ahh ahh insallah en kisa zamanda diyorum :))

sağol canım ayci tarafından sobelenip verdim cevaplarımı
bana uğra :))

23/1/09

spongebob :) harikasin yaaa :)

:) benı farkettığın ıcın mutluyum.)

25/1/09

miminiii yanıtladım aplam :p spongeee bob'ım yaaa demek sizde izliyorsunuz :D

ya ne güzel mimler bunlar.
ben mimlenmeyi çoks eviyorum, beni neden mimlemiyon bakim:(
:)))
bi dahakine unutma olur mu şeker:)
öpüldün....

2/2/09

bu mimi sevdim :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top