19

Israil'i Boykot Etmeliyiz

Sali günü Viyana'da Demonstration vardi, yani Israil'e karsi tepki yürüyüsü.
Bizde arkadasla gittik, evde oturmaktan iyidir dedik, elimizden geleni yapmak insanlik görevimiz sonra müslümanlik görevimiz! Bekledigimden fazla kisi vardi...
"Filistin'e özgürlük", "Cocuk katili Israil ve USA"...
Bombalardan zarar görmüs cocuk resimleri, filistin bayraklari...

Havada öyle soguktuki o gün.
Amerikan konsoloslugunun önüne yürünüldü ve orada konusma yapildi, dualar edildi.

Yeniyila girerken bu yilda gecen yilki gibi kayinvalidemlerdeydik.
Havai fisekleri izlemeyi cok severim, bana nese verir rengarenk isil isil yildizlar gibi.
Kayinvalidemlerde 14. katta oturduklarindan havai fisekler icin süper bir manzara olusuyor.
Ama bu yil öyle isteksiz izledim ki, izledim bile diyemem cama gittim ve geri geldim.
Her havai fisekte onlari bomba olarak düsündüm ve hep aklima Filistin'e yagan bombalar geldi.

Onlarin markalarini kesinlikle daha dikkatli boykot edicem.
Daha dikkatliden maksadim. Önceki yillarda boykot etmeye basladim ama sonra yine Mc Donalds'a gittigim oldu, sonra yine Loreal'den birseyler aldigim oldu, süre gecince unuttum sanki...
Zaten hangi markalar ve ürünler onlara ait Google'den yazinca cikiyor.
Rabbim daha bilincli olmamiza yardim eder insallah.

19 comments

insallah bu savaslar biter diyorum ama sanirim kiyamete kadar devam edecek.rabbim kazanlardan eylesin.amerikada yasadigim icin boykot zor ama bunun yerine bence turk magazalarin isimlerini versen buralardan alisveris yapalim desek hem onlarin reklamini yapmamis oluruz dimi?sevgiler tatli kizini opuyorum..

merhaba.evet bişeyler yapabilmeliyiz.blogumdada verdim adresi tüm logolar http://www.israilboykot.com burda var.ve daha neler.

Adsız
2/1/09

Kesinlikle katılıyorum sana bunlara carrefoursa da dahil hemde en başta geliyor evlerimizin burnunun ucundaki bu büyük marketler sadece sabancı gruba ait olmayıp büyük ortaklarındandır israil ama malesef kimse tınmmıyor..

Adsız
2/1/09

liste için sağol canım.Sonuna kadar elden ne geliyorsa yapılmalı...

Adsız
2/1/09

Türkiye olarak ABD'yi kimse protesto edemez. Siz bu yazıyı yazıyorsunuz ama acıktığınızda McDonald's a gidiyorsunuz veya Nestle çikolaya yiyiyorsunuz. Bazı şeyleri gerçekleştirmek için ithal ettiğimiz ürünlerin/hizmetlerin Türkiye'de üretilen eş değerleri olması gerekir. Bu tür eylemler ancak bu şekilde gerçekleştirilebilir.

Dipnot: Nokia, ABD değil Finlandiya markasıdır.

Adsız
2/1/09

Boykota Amerikan malı olan blogspot adreslerinizi kapatarak başlayabilirsiniz

2/1/09

canım bu duyarlılığından dolayı çok teşekkür ediyorum sana,inş. bende dikkat edicem,bu markalarda,verdiğim her kuruşun filistinli kardeşime bir kurşun olarak dönmesini istemiyorum çünkü.
sen birçok marka eklemişsin buraya,birkaç tanede ben ilave edeyim;
cola ve fantayı eklemişsin ama bu şirkete ait diğer içecekleride yazmak isterim:Sprite
Schweppes
Cappy meyve suları
Turkuaz su
Damla su.
Kraft Foods: Tang,Tablerone,Milka,Jacobs.
Nestle'ye ait markalar:
Maggi
Nesfit
Nestea
Kitkat
Nesquik
Nescafe
CoffeeMate.
Danone: İsrail ekonomisine katkılarından dolayı 1998de İsrail başbakanı Benjamin Netanyahu tarafından ödül almıştır.
Danone'ye ait yiyecek ve içecekler:
Hayat Su
Evian su
Danette
Danino
Activia
Danone yoğurt.

Unilever: Algida, Knorr.

Citibank (ABD'ye aittir ve İsrail'e ekonomik destek vermektedir)
Motorola, Siemens (Her ikisi de İsrail'e verdiği ekonomik destekten dolayı 1998'de eski İsrail başbakanı Netanyahu'dan ödül almıştır)
Kimberly-Clark: Kleenex, Kotex, Huggies (İsrail'e verdiği ekonomik destekten dolayı 1998'de eski İsrail başbakanı Netanyahu'dan ödül almıştır)
benimde bilg.not ettiklerimdi bunlar,özellikle kızım için huggies bebek bezinden başkasını kullanmıyordum ama artık kesinlikle almıycam,
Rabbim filistinli kardeşlerimizin ve tüm müslümanların yardımcısı olsun,,
dua ile..

2/1/09

http://www.islamiforum.info/israile-destek-veren-sirketler-t2210.html?s=fe6d364db1bc5d01608ccdb62e51023d&
şurdaki listeye bi göz atsana canım,dehşet bir siyonist desteği var,,
zaten kuran-ı kerimde deniliyorya hani,hiristiyanlar ve yahudilerin çıkarları için birbirinin dostu olabileceğini ve müslümanlara karşı birleşebilecekleri.
bu uzun listeyi okuduğumda bunu gördüm sanki:(

2/1/09

bende asıcam

Eminecim tabiki yurtdisinda yasadigimizdan belki öyle bir liste hazirlayabiliriz ama bunu yaparken bence hangi marka yerine hangisini alabiliriz diye markayida göstermeliyiz diye düsünüyorum! Bu kesinlikle reklam degil, belki bu markalarin isimlerini bilmeyenler olabilir ve devam ederler kullanmaya o nedenle.


3prenses verdigin linke bakicam listeyi uzaticam,tesekkürler.

NrH evt tinmayanlar olabiliyor ama eminimki bu konuyla ilgilenseler, görseler resimleri olanlari. Bence bilmediklerinden böyleler!

Yasamladans birsey degil canim, bildiklerimizi paylasmaliyiz elbet.

Adsiz kisileri sevmem, gizlendiklerine göre kendilerine güvenmiyorlardir sanki, laf söyleyip giderler ancak!
Nestle'yi kesinlikle kullanmiyorum ama Mc Donalds e gittim evet arada bir. Ama karnim acikinca bundan sonra gitmeyecegim, baska alternatifler mutlaka oluyor. Döner, schnitzel yahut bir baska yiyecek satan yerlerde var heryerde!
Bu arada Nokia Finlandiya üretimi olabilir, bu demek degildir ki onlarla ortakligi yok. Buradaki markalarin hepsi direk Israil'de yahut USA 'da üretilen seyler degil ki zaten!
Bu arada bloglarimizi niye kapatalim, hicbir yerde yazmiyor bloglarin onlara ait oldugu.
Hem sanirim yazilanlar hosunuza gitmedi ondan kapatmamizi istediniz, meydani kimlere birakicaz kapaticazda!

Zeynepcim tesekkürler evet yaaa yok yok listede gercekten. Yani her evde bu ürünlerden en az birkac tane var! Bundan sonra marketlerin kendi üretimleri olan seyleri alirim kalitesi eksik bile olsa yinede o markalari almam!

Gececim ne güzel blog arkadaslarimin duyarli insanlar olmasi :)

Adsız
2/1/09

sağol cnm benim...sonuna kadar katılıyorum kesinlikle herkes tepkisini göstermeli...ben de listeyi hemen çıkarıp evime gözümün önüne asacağım...

Adsız
2/1/09

İsmim Berna nereye yazılacağını bilmiyordum.Adres diyordu.Nokia markasına değinen adsız ben değilim ikinci adsız benim bu boykot listesine BLOGSPOT markasınıda ekleyelim lütfen yazı yazmayı bırakın demedimki... şimdi bu liste size çikolata yemeyin demiyorki nestle marka yemeyin diyorsunuz değil mi boykot yapıyorsunuz ben de diyorumki BLOGSPOT ta bir marka ben size yazmayı bırakın demedimki yazın ama Amerikan mallarına yazmayın koyduğunuz resimde bile Amerikan bayrağı yandan İsraile maddi destek veriyor ;)

işinize gelmezse bu yorumu yayınlamazsınız boykotsa tam boykot yapın

2/1/09

arkadaşım zaten hep boykot halindeydik ama şimdi çok daha dikkatli olacağım inşllh.duyarlılığın için teşekkürler

2/1/09

iğreniyorm bu israilden böylelerine alçakta denilmez çukur bunlar çukur..

Aysemin bir kisiyi daha ayni fikirde görmek güzel :)

Berna egerki bloglar kapatilacak diye blog tutan arkadaslardan bunada boykot cikarsa emin ol bende bunlarin icinde olacagim!
Blogumu kiskaniyorsunuz sanirim dönüp dolasip bu konuya geldiginize göre :D
Blogunuz var mi bende sizin yazilarinizi okumak isterdim dogrusu ;)

Leyya, buna sevindim,sevgilerimle.

Mina aynen katiliyorum sana!

Ben elimden geldigince boykotumu edecegim!
Sen sanirim cok bossun amacin birileriyle ugrasmak? Yaniliyor muyum?
Burasi benim blogum ve yorumlarinida daha yayinlamak istemiyorum bosuna yazma, birilerinin kendini tatmin etmek icin attigi laflarini dinleyecek vaktim yok!
Cok yazi yazasin varsa boykotla ilgili git bir blog ac yaz olur mu, icini dök kurtlarini yani :D

kesinlikle bykot etmeliyiz. unutan bir varlık olmamız bir yandan iyi bir yandan kötü. bu liste çok evvelden dikkat edip sonradan gene aldıklarımız ile dolu:(
hatırlattığın için sağol...

Berna sanirim, bayagi bir psikolojik problemlerin var, yani üzgünüm bu konuda yardimci olamadigim icin sana.
Senin seviyenede inmeye hic niyetim yok, "kötü lafi aynen sahibine iade ederim, kötü laf sahibininmisya hani" ;)
O yagdirdigin lanetlerindede dikkatli ol bence, üzerine geri gelmesin sonra!
Sevgiler sana herseyine ragmen ;)

Adsız
6/1/09

bende israili ve onu destekleyen tüm ülkeleri filistine yaşattıklarından dolayı kınıyorum

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top