12

Mutlu evliligin SIRRI :D

Kahvede sohbet eden adama arkadaşları:
''Senin aile yaşantına hayranız, eşin ve çocuklarınla çok mutlu Bir yaşantın var.
Karının bir dediğini iki etmiyorsun.
Bu Mutluluğunun sırrını bize de anlat yoksa pısırık olduğunu düşüneceğiz.'' derler.

''Kısaca anlatayım..'' der adam.''Düğünümüz bittikten sonra karım kendi atına, ben de kendi atıma bindik evimize doğru gidiyoruz.
Benim bindiğim atın ayağı takıldı ve sendeledi.
Karım eğildi ve benim atıma 'Bir' dedi.
Biraz daha ilerledik ve benim atımın ayağı tekrar takılıp tökezlediği zaman eşim tekrar eğilip atıma 'İki' dedi.
Az sonra atım tekrar aynı şekilde tökezleyince eşim atından indi at'a 'Üç' dedi ve çeyizinden tabancasını çıkartıp atımı alnından vurdu.

Ben şok olmuştum...

Eşime bir hışımla çıkıştım ''Yazık değil mi atı neden vurdun kadın manyak mısın sen?'' diye bağırdım...
Karım arkasını döndü ve bana 'Bir' dedi.
Ve o günden sonra karımın bir dediğini iki etmedim.

Not: Arkadasim göndermis maille, cok güldüm :D Ne yöntem ama :D

12 comments

8/1/09

:D :D :D

iste simdi evlenmeyi mantikli buluyorum :D

Adsız
8/1/09

bende 8 gündür oruç tutuyoruum ,,, hala aşure yapmadıık yapsakta yesekk ne çok severim , bu arada hayal dünyamız geniş ki herşeye bi kelime uydurabilmişiz :)

Tuhh yahuu ben niye yapmamisim bunu :)) hem birilerine de ders olur taaaaa buralardan :P

Çok şirinmiş, aferin hanıma

çokkk süperrrr
Allah böyle kadınları başımızdan eksik etmesin !!!

9/1/09

ay bende gerçekten farklı bir yazı bekliyordum başlığı görünce çok komikmiş

bayıldım ben bu hikayeye:)))
ama atı nerden bulcaz:)))
yok şeker o eskide kalmış şimdi 1-2-3 desek 4-5-6 diye devam eder yüzsüz erkekler korku morku hak getire:)))
paylaştığın için sağol:)

Adsız
9/1/09

ehuehhahah çok güldüm tamam bundan sonra evlilkte kullanacağım stratejiyi bulmuş durumdayım teşekkürler :D

Adsız
9/1/09

bu yazıyı daha önce de okumuştum bi yerlerde çok gülmüştüm. keşke evlenmeden önce okusaymışım belki kullanırdım bu yöntemi. şimdi çok geç kaldık :))

9/1/09

bencede çok geç kaldık sayar sayar durursun malesef:)))ama hikaye çok güsel...

12/1/09

ben bunun bayanlara uyarlanmış versiyonunu okumuştum sanırım,gerçektende ince bir hiciv var bence,
komik ama düşündürücü,,

ben resimlere bayıldım. çok güzel olmuş :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top