18

Sürmeli Gözler

Asure günü ne yaptim?
Öncelikle oruc tuttum cok sükür ama nedense bugün böyle carpti beni birseyler.
Acaba soguk havadan mi, disari cikmistim islerim vardi, sonra camasir günümdü bugün.

Esim sagolsun yanimdaydi ve camasir isinin cogunu o yapti hemde sonra kuruttu ve katladi yerine koydu, böyle zor anlarda nasilda iyi geliyor es destegi, gözümde büyüyor adeta.

Esimle alisveris yaptik eve eksigimiz yoktu pek sirf Asure gününe özel, evimiz bereketli olsun bir yil boyu diye kücük bir alisveristi.

Yolda gelirkende ben basladim aldiklarimiza birseyler uydurmaya.

Toz seker : Yuvamizin tadi seker gibi olsun...

Kiwi : Eksimsi kivilerdendi, o nedenle dedimki; evimizde sorunlar olsa bile eksimsi halde yinede bunlar atlatilabilecek tada cevrilecek türden olsun...

Köy elmasi : Köylerdeki o dogallik gibi, hic kendimiz olmaktan cikmayalim, bozulmadan kalalim...

Muz : Bunu sagliga bagladim, Allah bize hep saglik versin diye.

Un : Beyazlik, güzellikleri cagristirdigindan, güzel islerle amel edelim...

Makarna sosu: Evliligimiz sossuz sade makarna gibi degilde, bol soslu yani aktiviteli güzel gecsin :)

...vs. birkac birsey daha vardi iste böyle.

Esim özellikle alisveris torbasina bakip bakip böyle dilekler belirttikce hepsine birseyler bulabilecekmiyim diyede hem beni denemek icin sordu durdu :)

Cok sükür gündüzki agir halim gitti, basimdaki agri cok kötüydü ama iftar ettikten sonra hap ictim miniklerinden. Minikleri nasil oluyor derseniz, miligrami düsük cocuklara verilen cinsten. Ben hap icmeyi hic sevmemde, bir yandan yaparken bir yandan bozuyor gibi geliyor bana.

Iste böyle...

Daha günüm bitmedi, okunacaklar, dualar ve birkac sey daha var bugüne özel yapacagim.

Hee birde gözlere sürme cekmek iyiymis bugün, göz hastaligi görmezmis insan özellikle gercek sürme ama. Tesadüfki gecen gün kayinvalideme gitmistim haci görmeye gitmiste, bana sürme verdi eyeliner gibi ayni, sürdüm durdum.
Gözlerim kara kara geziniyorum :)

18 comments

7/1/09

gününüz çok güzel geçmiş ne güzelll

7/1/09

ne güsel anlatmıssın bnede alışveriş yaptım aynen senin gibi dileklerde bulundum...saat geçti ama bir gusul abdesti alsam da dua okusam olurmu?çaok hastayım gripim oyuzden halim yoktu...

7/1/09

ay maşallah o gözler senin mi, arap filmlerinden bir aktrist fotosu sandım ilk açtığımda, maşallah ceydacım, :) allah kabul etsin tüm islam aleminin ibadetlerini, sevgiler.

Pasa tabiki olur daha saat gecti sayilmaz :) Yani burda gecmedide :P

Erguvan agaci yok benim degil :) NOt olarak yazacaktim aslinda, beni zanneder arkadaslar belki diye :D Sürmeli göz aradim google amcadan :)
Aslinda birgün böyle bir resim cekinmek lazim ;)

surneyi bende cok seviyorum, makyajla pek aram yoktur ama gozume kalem yada surme cekmeden hayatta yapamam. bu arada Allah kabul etsin tum ibadetlerinizi...

Adsız
7/1/09

Ne tatlı dillendirmişsin öyle ceyda imrendim haline hep mutlu olasın..

Allah kabul etsin orucunuzu.Alışveriş meselesini tamamen unutmuşum. Annem de öyle yapardı.O gün alır besmeleyle kavanozlara koyardı. Allah herkesin evinden bereketini eksik etmesin.

evet canım ya bende sen sandım ama yok dedim benim arkadaşım daha güzeldir:))eminim sen sürmeli veya sürmesiz daha güzelsin gönlü güzel arkadaşım..çok yoğun ve yorgun bi gün olmuş...eş konusunda haklısın...benim eşimde destek olur sağolsun,bi misafir gelecekse aniden ben ikramlık hazırlarım o ortalığı siler süpürür...kızım için tavsiyelere teşekkürler.. sizede geçmiş olsun..evet doktorumuz verdi bi jel arada sürüyorum ...diş kaşıyıcısı var ..ama çoğunlukla havuç pırasa felan veriyorum eline kuru ekmekte vazgeçemedikleri arasında...atlatacağız inşallah ..bir iki pirincimiz bi çıksa rahatlıcaz:))...bu arada ne kursu canım.... anlatsana neyse görüşmek üzere hoşçakal....

Ya senin şu tatlı dilin beni öldürüyor :)) Şimdi okuyan yanlış anlayacak hemen toparlayayım :)) Şu meyvelere anlam yükleme olayın çok şekermiş bende en kısa zamanda paradaysıma yapıcam bu şirinlikten ki beni biraz daha sevsin :)) şirinlik yapmamı çok seviyor :))

Canim Kelebekim benim, ne guzel anlatmissin, o kiwi'den ben de istiyorum, aci biber ciksin hayatimizdan ama :)) Yuregi guzel Kelebekim benim :))

Ben yukarda bisey okudum, esin camasira yardim etmis... Hmm ben simdi m&m'i tutup kulagidan dogruuu camasira :))

Kocaman opuyorum seni, hayat gercekten rengarenk olmali :))

canım Allah kabul etsin,
ne güzel anlatmışsınöyle aldıklarını ve dilekleri
inşallah evinizin bereketi hep sürer
iyi günler diliyorum

8/1/09

allah kabul etsin ibadetlerini güzel bir oyunmuş bu sık sık denemeli

BEN DE BAKAKALDIM GÖZLERE TAM SENİN Mİ YAZACAKKEN YORUMDAKİ CEVABINI OKUDUM:) NE GÜZEL GEÇİRMİŞSİN 10 MUHARREMİ. HEP BEREKETLİ , HEP SEVGİ DOLU, HEP HUZURLU BİR ÖMÜR GEÇİRMEN DUASI İLE...

Gecmis olsun canim. Ne guzel alisveris yapmissiniz oylee :))) Cok neselisin hep :)

Adsız
8/1/09

Huzurlu, mutlu, bereketli bir yıl olsun inşallah canım, hepimiz için.
Ben de gözler senin sandım :) Ama onca sürme boya sana da çekilse eminim daha güzel görünür gözlerin, gördüm biliyorum :P

8/1/09

muz kaslara cok iyi geliyor - saglik saglik saglik...

güclendiriyor kaslari - ama cok yersen göbek kaslarini gevsetiyor - cünkü göbek yapiyor :)

afiyet olsun...canim asure cekti - hani viyana o kadarda uzak degil - bir tas gönderebilirsin cok istiyorsan :)

Tüm yıl bereket olsun evinizde. çoğunu bilmiyordum yazdıklarının paylaşım için çok teşekkürler

12/1/09

olumlu bakabilen güsel bi yüreğin var,duygusal zekansa oldukça fazla,bir alışveriş dönüşünü bile ne güsel neşelendirmişsin,insan senin yanında hergün tazelenir walla:D süpersin,canım,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top