19

Blogumdan Istatistik

Hic istatistik bilgi vermiyorum. Gecen blog ödülü konusunda aklima geldi, birer tesekkür etmek istedigim bloglar var. Bunlar kimler mi?
Bana en cok ziyaretci gönderen ilk 10 blog :)










10- Gece

(Aralarda Blogger, Image Google..vs ler var ama sadece bloglari ele aldim)
Hepinize ayri ayri tesekkürler :)
Yorum Rekortmeni tablomdan Zeynep Melike'ye ve yanda da görüldügü üzere bol yorumlariyla yanimda olan blog arkadaslarima cok tesekkürler :)

En cok aranan kelimelerimden bazilari nelermis:

1-Kelebek Gibi (Blogumun ismiyle araniliyorum en cok ne güzel)

2-Yumusak Kurabiye ( Bir kez yapmistim cok arayan var sanirim bu tarifi )

3-Dis telleri (Bu arama sonucunuda sevdim, cünkü dis tellerimin gelismelerini falan yazmak birilerinin isine yariyor, fikir almis oluyorlar sanirim)

4-Amigurumi nasil örülür (Aslinda bunu benden daha iyi beceren birkac blogcu arkadasim var onlar daha uzman ;)

5-Origami yapmak ( Epeydir yapmadigim bir ugras, aslinda bir ara birseyler daha yapayim iyi gelir hem)

6-Dua edelim ( Dua edelim tabiki, dualar üzerine yasiyoruz )

7-Kariyer Plani ( yeni gittigim kursum, cok kisinin ihtiyaci olan birsey )

8-Eskisehir (Sevgili Nevin'den ötürü bu aramayada hedef site oluyorum :)

9-Gamzeli Insanlar ( Böyle bir yazim vardi, cok severimde gamzeleri )

10-Viyana'da Fizik Tedavi okumak ( Ben sahsen bu alanda yazmadim ama, Turkstudent sitesine buyrun)

Nerelerden ziyaretci geliyor ilk 10 Ülke:

Türkiyem, Hollanda, Almanya, Avusturya, Amerika, Isvicre, Fransa, Bulgaristan, Arabistan, Japonya

19 comments

15/2/09

bende eskişehirliyimm :( :P

15/2/09

tamam tamam bebıs yuzunden gıremıyorum nete pek o yuzden pek gıremedım bu ara ama soyleyım en sıkı takıpcılerınden bırı benım:)

Kelebkim adimi orda gordugum icin nasil sevindim sana anlatamm :)) Ne mutlu bana :)) Seni kocaman opuyorum ben :)

i love your blog :)

Seinebim tabiki sen Eskisehirlisin ama ben hani Nevinden mektup gelince Eskisehir lafi gecmicti ondan öyle yazdim ;)

Zehracim demek yattigin yerdende takip ediyorsun hee, sevindim beni takip etmene sende blog sebebiyle tanidigim güzel insanlardan birisin ;)

Moonsuncum bende seni öpüyorum:)

Hülya tesekkürler, bende senin insani gelistiren blogunu seviyorum ;)

15/2/09

canımcıgım sımdı okudum yorumunu aslıda yolladıgın kart evıme geldı ancak kız kardesım bana vermek ıcın cantasına koymus ve o aksam bız lafa dalıp onu ankaraya ugurladık :))) ve hala okuyabılmıs degılım :))) kart evime ulastı ama :))) bende sana halla yazacagım ama tembel bu kız :)) anca yazar :) ama soz bır gun yazacagım daha dogrusu hemen hemen hazır gondereceklerım postalayacagım:)))

15/2/09

Şekerim adımı görünce çok mutlu oldum. Ne güzel bir şey. Ödül almiş gibi sevindim.

Adsız
16/2/09

Sanırım takip ettiğim blogcular arasında arama terimleri en keyifsiz kişi benim :))

kelebeğim ama sen çok güzel birisin, ayrıca süreklı kendini geliştiren birisin. Ama ben anladım seni sen bunları duymak istiyorsun. Eşin bunları daha sık dile getirsin bence. Bak nasıl da unutmamış bir hoşluk yapmı. Kendine iyi davran hadi bakalım. Öptüm çok çok

16/2/09

adımı yazında görmek çook sevindirdi beni,gül yüreğine sağlık,klocaman öpüyorum birde seni kelebek güselim;D

Adsız
16/2/09

ceydacım bende istaiğime bakmak istiyorum ama nasıl bakıcamı bilemiyorum bana yardımcı olursan çok sevinirim:))

16/2/09

hollandadan bir ziyaretcin daha var canim,sevgiler:)

16/2/09

yorum rekoru mu kiriliyoooor ben bilmiyordummm :)
bilseydim rekoru ben kirardim kesinnn ;) ;)

aaa ne güzel. Bir faydam dokunuyor ne mutluuu :) Bir ara bende bakıyım şu istatistiklere çok merak ettim :)

17/2/09

vaay eskişehirdende ben yolluyomuşuum mutlu olduum kelebekciim paketini aldıım bi dahaki postumda yaziciğim inşaAllah çok teşekkür ederim mutlu ettin , been http://nnevv.blogspot.com uma geri döndüm öpüyoruum senii

18/2/09

ceydacım yoğunsun heralde ondan yazamıyorsundur diye düşünüyorum,inş. hepiniz iyisinizdir,selamlar canım,,

18/2/09

Bende blogunla ilk arkadaşım malla sayesinde tanışmıştım. Bu ödül arkadaşıma tam anlamıyla yakışmış.

şeker bunlardan nasıl haberdar oluyorsun. ay benim hiç bir şeyden bilgim yok sanırım:(

galiba o viyanada fizik tedavi konusunu ben aradım ama googleda aradım buraya link verdi viyana kelimesinden olsa gerek ama güzel bi blog bulmama vesile oldu :) vesselam

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top