14

Elissa & 2pac - Ahla Donia

Arapca sarki dinlemeyen var mi aranizda bana arada bir arapca sarki dinleme istegi gelir ve tüm gün hatta günler boyu dinlerim bikana dek :)

Youtube bu konuda sagolsun :)

Bir arap arkadas vardi zamaninda, ondan belkide bulasmisti.

Yakin bir arkadasimla birlikte dinler dinler dururduk :) O Ruby sever bende Elissa (resimdekini) severdim. Birde ben bir erkek sarkiciyi dinlerdim hatta albümünü indirmistim ezberlemistim bazi sarkilarin nakaratlarini :D Esim bunu kiskandi birazcik erkek sanatci oldugundan niye cok dinliyorum onu diye :D

Arapca romantik sarkilarda kivraklar kadar hosuma gidiyor.

Bugünde yine biraz dans etmek icin Ruby acayim dedim oradan baska sarkilara yönlendim Yootube'de. Cok güzel bir kadin gördüm ismi Suzan Tamim'mis, sesi öyle güzelki, insan bu kadar güzel arapca okur yani, arapca bilmem pek, okulda ögrenmistim ama coktaaan gitti, ilerde tazelemeyi isterim. Iste neyse bu kadin megersem ölmüs, sarkilarinin altina yazilan yorumlardanda bunu ögrendim, eski esi mi arkadasi mi ne öldürmüs. Ne kadar genc ve güzel!

Öldürülmek aci bir olay yani eceliyle ölmek gibi degil.

Merak edenler artik Youtube'dan isim girerler yahut Google'den bulurlar :)

14 comments

Kesinlikle haklisin .
Yabanci ulkelerde kendimizden cok ulkemizi temsil ediyoruz.en iyi sekilde temsil etmek sart diye dusunuyorum
sevgiler

Bir ara olay olmustu bu kadinin olumu... ne olur sa olsun kimse oldurulmeyi haketmez :(( ama sesi gercekten cok guzelmis :)

Evet çok hoş bi ses ölümüne de üzüldüm ):

Blog Çarşımda bi müzik kutusu var 3 numerolu parçayı sana armağan edeyim Ceyda'cığım :)

Öldürülmüş mü? İlginç.

Parçayı beğendim. Rap ve Arapça gibi sanki. Eline sağlık.

Aslında arapça güzel bir dil. Keşke öğrenebilsek.

merhaba şekerciğim ben döndüm:)
şarkı da hoşmuş, teşekkürler paylaştığın için...

10/2/09

öldürülmüş olması üzücü olmuş,hisli bir sesi varmış,iki kere dinledim,sağolasın canım

10/2/09

benim icimden hep ispanyolca dinlemek geliyor! :)

10/2/09

bende çok severim arapçaa şarkılaraa.özelliklee hareketlii olanlarııı :) ama romantikleride güzelmiş :)

10/2/09

slm abla nasılsın ??
bilmem valla özellikle açıp hiç dinlemedim bu güzelmiş ama:)

Parça çok hoş,ayrıca beni eklemene çok sevindim,teşekkürler,sevgiler.

Adsız
11/2/09

Herkes eceliyle ölür ne bir saat önce ne bir saat sonra...
Nasıl yaşarsanız öyle ölürsünüz, nasıl ölürseniz öyle haşrolursunuz. Hadisi şerif.

sonumunuzun güzel olması için yaşayışımıza dikkat etmemiz lazım.

sevgiyle kal!

BLOG ÖDÜLÜNÜZZZZ

Adsız
12/2/09

bloğumda hediyen var uğra canım :)

Parça ne kadar hoş keşke sadece hatunun sesinden olsaymış...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top