18

"Aman yaklasmayin" hallerim

Ben geldim :)
Bu defa uykulu degilim, amaaa biraz agrasifim :D

Yaa arkadaslar bana ayda bir gelirler böyle bir iki gün, kenarimdan gecsen niye gectin diye kavga ederim o sekil. Kizim azcik koluma degdi aksam, "niye vurdun kizim, annenin kolu aciyorya(hic acimadi ki abartma), vurmani hic sevmiyorum, üzülüyorum.....". Yaa ne sabirsiz ,anlayissiz oluyorum bu anlarda ben böyle. Hormonlarim ne oluyorsunuz yaa!
Böyle bir zamanimda biri olsada kavga etsem diye bakiyorum resmen ben :( Allah'im bana sabir ver bu dönemlerde!

Birde bu siralar üzüldügüm birsey var arkadaslar.
Benim canim cok kiymetlidir, yukaridanda görüldügü gibi koluma degmeden aciyor :S
Iste bu pamuk yüregimin üstünde bir kitle vardi belki üzüm cekirdegi kadar, ama sonra az daha belirginlesti gibi birkac haftada ve ben doktora gitmeye korkuyorum :( Birkac kez agladim bile daha ne oldugunu bilmeden yaa :( Sanki sonuc ciktida ölücem haberi aldim zannedersiniz!
Bana DUA edin ne olur, önümüzdeki hafta doktora gidicem bir cesaret edip, kötü birsey degildir umarim!

Bugün arkadasimla gezindik, kendisi ayni Üni'de master yapiyor suan, deneyimli oldugundan biraz bilgi edindim. Arkadasimla taa lisede de ayni siniftaydik, ben evlendim geldim o okumaya geldi :) Türkiye'deydi birkac haftaligina yeni gelmisti hediyede almayi unutmamis bana ve kizima :)

Birde bu hafta ilk referatim var, türkceside böylemi bilmiyorum:S
Yani 40 kisi falan var onlarin önünde bir konu aldim onu anlaticam :S (En sevmedigim islerden biri insanlar önünde konusma yapmak). Bana dua edin bu siralar cok ihtiyacim var.

Hepinize kucak dolusu sevgiler, sizi gercekte görmemiste olsam sevginiz bana güc veriyor ve buraya yazmama vesile oluyor :)

18 comments

13/3/09

Ceydacım, hiç aklına kötü şeyler getirme, inşallah hiçbişeyciğin yoktur, sen evham yapıyorsundur.

refratinde de başarılar dilerim, eminim sen başarırsın.

off hormonları hiç sorma, bide yaş ilerleyince iyice mi şaşırtıyorlar ne ?

canım benim, her şey gönlünce olsun, sevgilerimle.

13/3/09

Eminim önemli bir şey değildir. Geçmiş olsun şimdide.

Öyle dönem dönem herkesin çekilmez saatleri oluyor, kızma kendine bence..

En iyisi doktora gidip rahatlamak. Ben de maalesef hep en kötüsünü düşünürüm.Hiç bir şey değildir büyük ihtimalle. Allah bu mevzuyu kolaylıkla halletmeni nasip etsin.

Bu arada sunumunda başarılar diliyorum sana. O sinir anları belli zamanlarda bana da uğruyor maalesef, insan kendini tanıyamıyor valla :)

bende pimpirkliyimdir canım ama eminim herşey yolundadır sıkma kendini...bu hormonlar arada oluyor tüm kadınlarda fazla dağıtmadan kırmadan azıcık bağır çağır birazda ağla rahatlarsın...iyi haberleri bekliyoruz .....

14/3/09

Kadınların aylık periyotları yaklaşınca maalesef dokunmayın bana yakarım şeklinde geçiyor. Bu çoğu kadında böyle. Ayrıca endişe, kaygı, içsıkıntısı hepsi.Aslında o üzüldüğün şeyden kurtulmak için dr. a göster kafan rahatlasın. Abartıp kendini hasta ettiğinle kalrsın.Önmli bi şey değildir,geçer.

14/3/09

Boll şans sana Ceyda, Allah utandırmasın :) Doktora da en kısa zamanda git aman ha geç gitmeye gelmez bazı hastalıklarda. Umarım önemsiz bir şeydir.

14/3/09

doktora git ama aklına kötü birşey getirme bazen sıkıntı stresten olabiliyor ama sonradan kendiliğinden geçiyor okul sebebiyle biraz gerildin ya ondan olabilir önemli değildir inşallah

İnşallah kötü birşey değildir. Ama bunu anlayabilmenin ve içini feraha erdirmenin tek yolu doktora gitmek.

Sunum yapmaya gelince. Bu tip işlerde önceden prova yapmanın gerçekten çok faydası oluyor. Evde gayet yüksek sesle-kendi kendine konuşur gibi değil-bir iki prova yapın sonucun iyi olduğunu ve rahatladığınızı göreceksiniz gerçekten. Neticede sizi izleyenler sen ve ben gibi etten lemikten yapılmış insanlar.

Sıkmayın canınızı. Hepimiz yaşıyoruz zaman zaman. Dönemsel şeyler, allah başka keder vermesin. Sevgiler.

Çok çok geçmiş olsun.Ama sakın boşveripte ihmal etme ciddi şeyler bunlar erken teşhis hayat kurtarır biliyorsun.Hiçbir şey çıkmayacağına eminim ama sakın peşini bırakma.Bu arada senin 2-3 günlük sinirlilik hallerin ne ki be 1 hafta öncesinden anti depresan kullanıyorum:))Hiçbirşeye üzülme dualarımız seninle.

cok gecmis olsun insallah kotu bir sonuc almazsiniz

Kelebeğim biraz rahat ol, bir şey söylemeden önce derrin bi nefes al. Geçer zamanla. Hiç korkma iki kişiden birinde olan basit bir kisttir o muhtemelen. Gamse de ve Zuz da da varç
O referat denilen şeye ))türkçe de sunum yapmak diyoruz. Gamse hafta da iki üç kez yapıyor. Önceleri sinir oluyordu ama şimdi konusuna göre kılık bile değiştirp öyle sunum yapıyor. Sevgiler sana

15/3/09

gerginlik kadınların malumundan kaynaklanırdır..diğeride allah korusun stres altından olmandandır merak edilecek bişeyin yoktur inş...ama yine de dr a git.geçmiş olsun...

15/3/09

canim hic aklina kotu seyler getirme allah esigesin dilerim en kisa surede cok saglikli oldugun haberini alirsin doktorlarindan
amin

16/3/09

Başarılar ceyda Sultan hadi bakalım "show time" :))

Adsız
16/3/09

kötü düşünme ki kötü olmasın.:)
eminim en kısa zamanda turp gibi olcaksın.ve yine eminim referatın üstesinden de hakkıyla gelceksin.
sevgiler

Adsız
16/3/09

Canımcım en kısa zamanda dr görünmelisin bence de. Sen üzgün olursan kızın da üzülür. Sonucu mutlaka yaz olur mu? dualarım seninle.
Sunum için de başarılar diliyorum...

önemli bir şey değildir cok buyuk ihtimalle yine de ihmale gelmez ...iyi haberlerini bekliyoruz...sevgiyle sağlıkla kal

17/3/09

dualarım her daim dostlareımla kelebeğim,yalnız kafanda kurupta kendini üzme ve ihmal etme,sevgiler canım arkadaşım,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top