23

Bu kez inaniyorum

Su sözleri yazmisim gecen yil bu günde...
Bu yil canim acimiyor ayni tarihte :) Demekki yaralarda zamanla kapaniyormus, en azindan tekrarlar olmadikca merhem ise yariyormus.

7 yil bitiyor birazdan ve 8 yila adim aticaz :)

Evet evliligimiz 8 yasina giriyor, ne cabuk yaaa.
Daha dün gibi ama senin bana denizin kenarina yazdigin "Bende seni seviyorum ama söyleyemedim" lafi :P
Buradanda anlasildigi üzere ilk ben demistim "Seni seviyorum"u...

Benim icin sevgide ilk kim yok, önemli olan söylemek rahatlamak, sansini denemekti yani...
Aslinda bu ciddiyet ve agirligin altinda bayagi bir cocuksu, cesaretli biri var :)
Sadece ciddi takiliyor yeri geldigince!

Ne desem ne söylesem ki sana?!

Hayatimi birlikte gecirdigim insansin, en güzel genc-zeki-sevimli yillarimi gecirdigim!
Uyandigimda seni görmek hala güzelse demekki degmis evlenmeye diyorum :)
(Yalniz lütfen uyanirken fazla uzamasin uyandirma asamasi gicik oluyorum):P

Sen beni ben oldugum icin seviyorsun, bense yeri geldi seni ben yapmaya calistim :S
Ben herseyi mükemmel bekledim, sense verebildigince verdin.
Ben sadece ikimiz icin iyi olani düsündüm kendimce hep...

Yeri geldi sen sustun, icine attin düsüncelerini... Ve yeri gelincede sikayet ettin bana. Ben hep yineledim, bir sikayetin olursa o an o saniye söyle! Tipki benim yaptigim gibi...

Sonradan duydugum seyler beni üzüyor cünkü, carp yüzüme kapiyi gerekirse ama kalbime dogru ok firlatma olur mu...

Seni annem-babam, kardeslerim, arkadasim, bazende bebegim yaptim (En cokta bebegimdin sanirim).

Artik sende büyüdün...

Suan bilgisayar masamdaki "Bana bu kez inan GELECEK" sözlerini yazdigin kagida baktimda, sanirim bu sözüne inaniyorum, bu defa baska oluyor sanirim ve insallahta böyle devam eder!

Yanimda olman bana güc veriyor! Sen olmasaydin tek basima suan oldugum gibi olamazdim!
Hep yanimda kal emi, hep güc, sevgi, birazda macera ver bana...

Nice nice yillara Centilmenim seninle birlikte!

23 comments

8. yiliniz kutlu olsun allah daha nice yilar birlikte yasamanizi nasib etsin

16/3/09

NİCE MUTLU SENELERE EVLADINIZLA BİRLİKTE,YAZINI OKUYUNCA BİR HESAP YAPTIM TAM 36 YIL BİTMİŞ KOCA BİR ÖMÜR ACI VE TATLISIYLA BİRLİKTE YAŞLANDIK.DARISI BAŞINIZA.SEVGİLER

16/3/09

Ceydacım 8 değil nice 80 senelere.Sağlıklı huzurlu mutlu ve en önemlisi hep beraber el ele,gönül gönüle canım.

Nice mutlu, sağlıklı, uzuun yıllar diliyorum....

17/3/09

Cok dogal ve icten yazmissin...Tebrik ederim, omur boyu karsilikli sevgi, saygi ve mutlulugunuz hic eksik olmasin insaallah...

Adsız
17/3/09

ceydacım evlilikler hep böyle inişli çıkışlı.ama yazdığın cümle çok güzel uyandığımda hala seni görmekden mutluysam demkki doğru karar vermişim:))

herzaman gözleriniz birbirine kenetlensin ve sevginiz bir çıg gibi büyüsün.evlilik yıldönümünüz kutlu olsun cnm
reyhan=dengesizterazi:))

Canım nice güzel yıllara ....

17/3/09

Nice yıllara aşk ve tutkuyla :)

inşallah fıstığnızla birlikte nice güzel huzurlu mutlu sağlıklı yıllara diliyorum. sevgiler

17/3/09

8 yıl Kelebekçiim dediğin gibi hala kalktığında yanında onu görmekten mutluysan ve geçen yıl ki sözlerin bu sene tekrarlanmıyosa evliliğin hala yanan alev küllerine sahip demektir ... Mutlu yıllar olsun canım size .. darısı bana :)

Adsız
17/3/09

Nice nice mutlu, sağlıklı ve aşk dolu senelere birlikte HOŞGİLDİİN diyesiniz inşallah canımcım. Hep mutlu kalın....

17/3/09

çok duygulu yazmışsın nice güzel yıllar dilerim yaşlandığınızda da aynı duyguları hissedin inşallah

17/3/09

Elilik yıldönümünüz kutlu olsun, mutluluk ve huzur dolu nice yılara.

17/3/09

Uyandigimda seni görmek hala güzelse demekki degmis evlenmeye diyorum :)
işte budur,aşkın kelimelere döküldüğü cümle dedim okur okumaz,Allah evliliğinizi ve sevginizi,muhabbetinizi daim etsin kelebeğim,,

beraber gecireceginiz daha nice mutlu yillara!!

sevgi dolu, duygusal, mutlu bir yazı okudum. etkilendim, sevindim ve dua ettim.
kolay yakalanamayacak duygular yaşatan birlikteliğiniz bir ömür boyu daha da çoğalan mutluluğunuzla sürsün diye.
sen çok akıllı, çok cesur, hiç yılmayan, hep mücadele eden birisin. bu güzel karakterinle mutsuzlukların da inanıyorum ki hep anlık olacak. sen mutsuzluğu kabul edecek biri değilsin çünkü. kapını açmadığında da giremez zaten içeri.
evlilik yıldönümünüz kutlu olsun şeker, seni ve aileni seviyorum. nice senelere...

Adsız
17/3/09

nice mutlu huzurlu sağlıklı 8 senelere cnm...kutluyoruz yıldönümünüzü..sevgiler...

Canim canimmm :)) Mutluluklar tebriklerrr :)) Hala degiyorsa her sabah bakmaya, degmistir oyleyse gecen bunca zamana :)) Omur boyu ask mutluluk ve huzur hep sizinle olsun :))

17/3/09

hayirli olsun canim 8. yiliniz
allah daha nice ask sevgi ve saygi dolu yillar yasatsin size :)

Allah her geçen gün mutluluğunuzu artırsın güzelim. Huzurlu,sağlıklı nice güzel yıllar geçirmenizi nasip etsin.Aşk dolu günler dileğimle sevgiler

Daha nice 8o li yıllarınız olsun , birlikte, sağlıkla mutlulukla inşallah..Bu anlamlı gününüzü kutlarım canım :)

nice mutlu sağlıklı yıllara Kelebeğim Dilanurunuzla ve tüm sevdiklerinizle birlikte

Ne güzel "doğru insanı buldum" demek ve onunla bir ömre adım atmak.

Nice mutlu, güzel yıllara...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top